8 September 2006

50 siia, 50 sinna.

Mul on rahakotis sada krooni. Ilus ja sinine sajakroonine. Aga ma ei kavatsegi seda ära raisata, seda läheb PP jaoks vaja nagunii, sest ma ei kavatse hääletamise ajal nälga ja janusse surra. Üldse oleks vaja uusi pliiatseid joonistamiseks, sest vanad on jälle liiga lühikeseks jäänud ja kipuvad käest ära jooksma. Ma alustasin eile õhtupoolikul A2 suuruses Eremothi kaardiga ja sinna läheb väga palju pliiatsit, kustukat ja teritajat ning viimaks ka värvipliiatseid, sest mul on tilluke kavatsus vähemalt teed ja piirid ära värvida. Ära skännida Eremothi kaarti ei saa - ta on liiga suur. Ilmselt tuleb mul hakata teda kaasas tassima oma mängudele. Päh päh päh. Pühapäevaks peab PP raha ära maksma :| *on paanikas* Ma nimelt ei saa kogu 160-st maksumust ise ära tasuda, kuna mu kaardil on limiit ja see on ilgelt nõme... Oleks vaja kedagi Ühispanga omanikku, 150 kannaksin kohe üle ja 10 krooni järgmisel päeval, kas keegi nõustuks maksma minu eest Põhjala Pööripäeva mängumaksu? Kui keegi mind tõesti nii väga armastab ja soovib Kiisule sellist pisikest heategu teha, siis võib alati msnis ühendust võtta. <3 Kunagi võiks kiri ka saabuda selle kohta, et kas täringud on postkontorisse jõudnud või mitte. Ehk tulevad esmaspäeval? Ma ei tea. Ja kas see 10 krooni kirja eest tuleb postkontorisse tasuda? Appi? Täringuid tahaks juba. Täna kella kaheksa paiku Hoari juurde, Sauronile pinda käima... *õnnelik ja pilves nägu* Aga jah... Homme on Fyerellal... Ja ülehomme lähen Kaisa juurde. Midagi on puudu. õ-õ

No comments: