4 September 2006

Istu minu aias kivide vahel ja ära välja tule!

Vahepeal on liiga palju asju juhtunud. Viimane postitus sai tehtud enne Curu sünnalarpi ja peab mainima, Inzilbrat oli mul väga tore mängida. Oma isale (barbar123-le :D) sai päris palju kõrvakiile virutatud selle eest, et ta mind oma amuleti kadumises süüdistas. Mina ja süüdi! Mis te nüüd! Oli plaan pärast Curu sünnat mingile piiksukale ka minna, aga põhimõtteliselt keegi ei viitsinud ja lõpuks, nagu teada sain, läks sinna ainult 4 inimest. Vaene GM. Ta kaebas mulle pärast msnis, et ta lõpetab oma larpikarjääri. Sel ajal, kui nad larpisid, istusime mina ja Gala Goblini korteris ja tšillisime seal. Päris tore oli. Tal on ilus korter. 18. päeval läksin koju, häälega. Ma sain umbes 10 minutit hääletada ja siis sain auto peale. Mingi suht sõbralik vana oli. Tallinnas oli tore. Vahepeal sai väga palju dragonit ka mängitud, ise demmatud ja värki. Lainete Maa esimene mäng ei olnud just parim, aga ma loodan tõesti paremini teha - teine kord. Praegu jõuab. Kaheksandal küll mängu teha ei viitsi, see on õhtu enne Fyerellalit ja Phox ei saaks jälle tulla. Ma tahaks kunagi tema ja Luthieniga koos mängida, nendega saan ma suht hästi läbi. Pannkoogid läksid Lainete Maa ajal ikka väga kiiresti. Vintsu kõhtu küll peamiselt. Sünnipäev oli mõnna, õhtu krooniks oli dragon ja see, et Goblin demmas ^^ Pärast kartsid kõik peegleid. See oli ikka väga haige D&D. Aga mulle meeldis. PEEGLID! Ja nüüd ma istun kodus ja kuulan ilusat vaikset klaverimuusikat ning mõtlen. Ma ei tea tegelikult isegi, miks ma Romendacilile Vintsust rääkisin, aga ma tegin seda. Vints ei tundnud end mugavalt ja sellega asi läbi oligi (kui seal üldse oli midagi...) Järgides Lumose soovitust, "Võta siis uus, meres on kalu palju!" ei läinud mul sellega üldse kaua aega, põhimõtteliselt toimus kõik samal päeval ja ma ei kahetse midagi! Aga kõik on nii kaugel ja asi, mida ma praegu igatsen, on kellegi kalliga koos olla. Arvata on, et seda ei juhtu veel niipea. Draugi kaelarätt on ikka veel minu käes... Ma ei viitsi seda talle tagasi anda :P Küüned on kolmnurksed ja teravad ning päris mitme inimese seljas käinud. n_n GoLive oli brutaalne ja märg. Pärast veel neli rollimängurit öö otsa minu juures. Oh horror. Dragonit küll praegu ei taha... Ja luba Põhjala Pööripäevale minekuks oleks täitsa pandav :P Muidu sai täna Angelicu ja Hoariga (hoor?) linnas käidud ja pisut minu rollist räägitud. Votjah. Flööt on kotis. Ilmselt lähen ahistan seda peagi. Ja mis mõttega inimesed seda pesa üldse loevad? Jumala mõttetu ju.

1 comment:

Hoarfrost Infernal said...

Issand kui nunnu sa oled. :P