6 September 2006

Pahas tujus ja omas nurgas

Mitte miski ei tee kohe üldse rõõmsaks. Täna sai küll Kaisaga linnas käidud ja irvitatud ning Skavenger Hunti jaoks ülesandeid välja mõelnud, aga praegu tundub, nagu poleks seda üldse olnud. Nõme. Koolis oli ka suhtkoht masendav. Kuigi ma sain isegi matemaatikaga hakkama (!!!) ja heegeldamisega samuti, oli kõik nii mõttetu. Ma... ei... leia... üles. Ühesõnaga ei leia allikat, millest rõõmu tunda. Mis on minusuguse positiivse asja puhul väga kahjulik. Laupäeval on juba Fyerellali mäng ja see ajab mind vaikselt paanikasse, sest seelik ei näe isegi valmis välja. Ja laupäeval teeb Azelor võib-olla D&D ja see on veel nõmedam, sest Fyerellal kestab vist kuskil kuue-seitsmeni ja siis peaksin ma larpiriietes dragonit mängima minema, sest kui ma kodust läbi läheksin, ei laseks ema mind enam välja. Fööff. Ja mulle aitab kõigist neist inimestest, kellel on minu kohta eelarvamused ja värki. Ühesõnaga, käige perse, mind ei huvita, ma olen selline nagu olen ja omas nurgas. Kuni tekib põhjust nurgast välja ronida. Päh päh päh päh päh päh päh päh päh päh päh päh päh. Nõmenõmenõmenõmenõme. Mul ei ole mitte midagi teha ja päike on ka kuskile ära kadunud. Võib-olla lähen millalgi muulile ja masetsen seal. Keegi ei tegele minuga. Kõik võiksid end kasti taguda ja põlema pista. Jah, KÕIK. Absoluutselt kõik. Ilma eranditeta. Mul on teist kõrini. Ma tahan paar päeva üksinda emotseda. *vahib ilatseva suuga kööginoa poole* Mhh. Ja 15.-17. on Põhjala Pööripäev ja mul ei ole isegi tuju sinna minemiseks. Aga ma lubasin ja ma lähen. Kuigi jah. Parema meelega istuksin ma kodus kapis ja kuulaksin Metsatöllu. Tahan kedagi hammustada. Pooleks närida.

No comments: