11 November 2006

Dani&Riion

Täna oli tore. 12 paiku sain Kaisaga kokku, läksime linna, G-galeriisse ja vaatasime seal asju. Ta tahtis endale seda puidust modelli, mille järgi joonistada. Seal oli ainult mingi nõme ja ta ei ostnud seda ära. Siis läksime Mega/Metagame'i ja ta ostis sealt endale rohelised täringud ja siis ma narrisin teda elfiks. Haha. Ainult elfidel on rohelised täringud, läbipaistvad erkrohelised. HAHA. Siis ma rääkisin tolle laheda müüjaga, kellel on hobusesabas tavaliselt juuksed (too mees^^). Rääkisin talle sellest, kui lahe on Elesgal ja millega Elesgal tegeleb ja seda küsisin ka, et kas me võime oma plakati sinna poodi üles panna, et endale D&D mängijaid hankida. Ta oli nõus ja see oli lahe. Näitasin talle kavandit ka. Siis läksime ära. Üks ülesanne on täidetud - ma teadsin, et ma suudan seda. Läksime kaubamajja, ta ostis endale hoopis sealt puupiffi. Natuke arutlesime ka selle üle, mis Vendementi Jõulupeol tegema peaks ja siis läks ta terminali. Mingi boffermõõgaga larpar jooksis tunnelis ringi. Ah, järjekord võis ka teistsugune olla, ma ei mäleta. ^^, Siis ma jalutasin natuke Viru keskuse ees edasi-tagasi ja ootasin Danit. Loomapoes vaatasin lindude pesakaste. Kõige odavam oli 70.- vist, aga ma ei tea, kas see viirpapagoidele sobib. Küsida ka ei viitsinud. Helistasin vahepeal uuesti Danile, ta ütles, et on varsti Tallinnas. Knopka poes tšillisin ka ja arvutasin kokku, palju mul raha oleks vaja, et kõiki Lyra Farb-Riese Color Giant värvipliiatseid omada. Nad müüvad neid tükikaupa. Üks maksab kaksteist krooni. Kokku oli värve 28. See läheks maksma 336 krooni, kuid siis meenus mulle, et Kristiine keskuse Knopkas on palju suurem valik pliiatseid ja see masendas pisut. Praegu on mul nahavärvi beežikas roosa, tumeroosakaspunane ja pruun. Järgmisena peaks musta näiteks ostma. Siis saab Kaisale tema musta pliiatsi tagasi anda XD Aga need pliiatsid on nii lahedad selle pärast, et nendega saab überhästi varjutada ja nad on lahedad ka pealekauba. Huu, varsti peaksin ma jälle raha saama, siis ostan endale Tsubasa 7 ja kaks või kolm pliiatsit. :P Mu praegune mangakollektsioon on väärt 750 krooni. ^^ Kui sinna Tsubasa 7 lisandub, on kollektsiooni väärtus juba 875 krooni, ohmõmm, kui palju raha ma nendesse panen, see tundub juba kriminaalne... Kui kõik 9 osa Apollost ostetud on (1125.- mangade peale! Ja Tsubasat tuleb ju veel juurde!), hakkan alpide jaoks raha kõrvale panema. Ma tahan neid kõige kõrgemaid, alpi 18+ oli vist? Lisandeid tahan ka. Ja 30. tuleb ju serverimaks ka ära tasuda... ohmõmm. Kes mulle üldse raha andnud on? Võiksite mulle Venti PM-i saata, kui te raha andnud olete, eks ole. Siis ma tean eelarvet koostada. Aga siis nägin ma Riionit, natuke šokeeriv oli see, et Riion meie koolist Norat teab. See on nagu ülimalt weirdo. Aga siis läks Nora trammi peale ja järgmisest trammist tuli juba Dani välja. Mu emme on endiselt nii roosade juustega. Aga ta näeb siiski lahe välja. Ta on Dani ikkagi. Me tšillisime natuke Viru keskuse raamatupoes, Dani ostis endale raamatu ja meie Riioniga jõllitasime fishysid, mis kassa kohal ujusid XD Guiness 2007-t uurisime ka. Seal oli palju huvitavaid veeloomi. Creepy. Siis ma ostsin jäätist sealt Jätsi asjandusest ja sain veel ühe templi. 3 more to go. Siis saan tasuta jäätist. ^^ Jäätis oli hea. Vanilje, mandlilaastud ja šokolaadikaste. Yum! Dani aitas mul seda süüa. Siis me läksime vanalinna, et leida üles Šnelli tiigi staadion ja VG trenni pealt jõllitada. Me leidsime vahepeal üles ka mingid loomaarmastajatest karusnahavastased, kes streikisid XD See oli nii armas. Nad karjusid, et karusnahk on mõrv ja Dani ja Riion üritasid end ära peita, sest neil olid nahast mantlid XD See oli lahe. Kui loomakaitsjad olid juba eemale läinud, hakkasime meie kolmekesi karjuma, et karusnahk on mõrv. ^^ VG trenni kahjuks ei jõudnudki näha, hiljaks jäime. Aga me läksime selle asemel hoopis minu poole ja ma tegin neile pannkooke. Kui ma emale trollist helistasin, et kas Riion ja Dani võivad minu juurde tulla pannkooke sööma, kuulis mu ema, et ma ütlesin Triiton XD Siis ma seletasin, et Riion on ikkagi^^ Phun! Trolliga sõita on tore. Mina ja Dani hakkasime arutlema oma IG-suguvõsa üle (mis, nagu teadagi, on väga suur ja segane sasipusa). Goblin on mulle vanaema, onu ja vend. Dani on mulle õde ja ema. Ja mida iganes veel. Ma ei mäleta enam. Liiga segaseks läheb. Ja siis mingi hetk ma hüüatasin, "Alejandro, saa aru, meie suhtest ei tule midagi välja!" vms ja siis mingi vanamees nurgast porises, et mis te karjute, tüdrukud. XD Mina ja Dani saime naerukrambid. Nagu tõsised naerukrambid :P Me naersime veel tükk aega, kui bussipeatusest eemale kõndisime. Siis ma kokkasin neile tükk aega pannkooke ja kuulasin Tartu uudiseid. Ma igatsen rollimängureid ikka kohutavalt, näen neid iga öö unes ja Urgu samuti, kuigi see on hoopis teistsugune - tänav on nagu T-tähe kujuline, horisontaalkriipsu juures üle tänava on Urg, mis näeb välja hele ja beežikaskollane, selline külmades toonides beežikaskollane. Aknad on suured ja kõrged. Uks on korralik, ilus ja puust. Ja unenägu algab alati mäe pealt (vertikaalkriipsu kõrval on nagu selline piklik küngas) ja künka peal on kirik. Ilm on alati tuuline ja pilves ning taevas on tormieelne. Selline hästi ilus. Ja seal mäe peal on alati mõned rollimängurid. Sillu on seal alati. Dani on suhteliselt tihti. Efkat olen ka näinud... Minea oli ka ükskord, Vintsut olen paar korda näinud, vahepeal tšillisid seal ka Gert, Naitsirk ja veel mingid Tallinna rollimängurid. Baloril on alati mingi kamm olnud kirikuga. Curu, Goblin ja Gala on alati kolmekesi koos. Ja kindlasti veel paljusid olen näinud. Lihtsalt praegu ei tule meelde. Meil on unenäos alati vaja midagi teha, aga me ei tee seda ja lähme selle asemel hoopis Urgu tšillima. Urg on seest hästi kena, meenutab rohkem korterit kui päris-Urgu, seal on diivanid ja köök on ilus, puhas ja korras. K2rts on alati Urus, tal on seljas Rocky Horrori kostüüm (^^,) ja ta on alati nii sõbralik ja tore. Vahel on seal veel inimesi ja neid on nii tore kallistada. Ja siis me lihtsalt istume Urus ja naerame ja räägime. Fakk, ma igatsen tartlasi ikka nii väga. Riion lasi varsti jalga ja siis jäime mina ja Dani kahekesi. Huvitav oli. Meil mõlemal hakkas pea ringi käima mingi hetk. Aa, ja Tallinna FE võttis vastu otsuse, et iga kord, kui meil koosolek on, peab Melian pannkooke tegema. :P Ehh. Siis läks Dani Töllu kontserdile ja mina läksin Venti tšillima. Vahepeal kirjutasin oma juttu ka pisut edasi. Ja üks lugu on eriti kaif. Within Temptationi "Pale". Luvluvluv. <3;; Aa, ja Aldy lubas mulle teha cd, kus peal on Photoshop 8.0 CS ja Photoshop 7.0. Rosinaid lubas ta ka saata ja selle toreda chewtoy :P Ootan suure rõõmuga^^ It's like getting presents! Varsti peaks hakkama jõulukinke ka ostlema ja kuna nii paljud inimesed on minult küsinud, mida ma jõuludeks tahan, siis palun väga - alljärgnev nimekiri on just teile. * D&D täringuid (oman lillasid ja kollaseid^^) * Charsheete. Suuremas koguses, paluks, ja tühjasid. Ma ise ei viitsi nende printimisega kunagi vaeva näha ja charsheete läheb alati vaja. XD * D&D raamatuid? Pretty please? Mis sest, et nad ca 400.- maksavad? * Lyra Farb-Riese Color Giant värvipliiatseid. Müüakse Knopka poodides, 1 tk on 12.-. Praeguse seisuga oman tumeroosat/tumepunast, pruuni ja nahavärvi pliiatsit. Ülejäänusid võite kinkida. * Tsubasa manga 7., 8., 9. osa. Või mingeid muid mangasid, kuid kui mangasid kingite, siis alustage ikka 1. osast, eks ole. Luv. * Sõrmuseid! Lahedaid ja keskaegseid. Te ju teate, mis mulle meeldib. Ja mul on suured sõrmed. :P Nii et suure rõngaga sõrmust, eks ole...^^ * Keskaegse look'iga ehteid. Need on lihtsalt nii lahedad. Luban neid ka kanda, kui nad mulle meeldivad XD Aga kõrvarõngaid ei taha, mul pole auke kõrvas, kuhu rõngaid toppida. * Omakirjutatud CD-sid. Mu muusikamaitse *on* suhteliselt seinast seina, aga träna ja räppi jne ma ei kuula, eks ole. Tränapiffiajad on möödas. Kui te mind piisavalt tunnete, siis te teate, mis muusikat ma kuulan XD * Omajoonistatud pilte. Muidugi ei ütle ma ka muidugi ära deviantArti printidest, aga nende hankimisega läheb jamaks, sest Eestisse nad kaupa ei too. :P * Omakirjutatud raamatuid/novelle/luuletusi? Why not. Ma loen, päriselt ka. Aga kui see valik peaks teile sobivaks osutuma, siis ma tahan kingitust pärispaberil, mitte internetis. Simply because I don't like to share. XD * Mänguloomi^^ Eriti veel, kui iseõmmeldud on. Seebult sain ma iseõmmeldud lillakasroosa wannabe-kassi. Ma leian, et see oli väga tore kingitus. :P * Kotte, salle, käsitööasju? ^^ Musta-punasetriibulisi handwarmereid? * PÕLVIKUID! *põlvikukollektsionäär* Mul on olemas must-punased, must-kollased ja tumesinine-valged. Kõik muud värvikombinatsioonid on oodatud. XD * Õpilaspileteid. Jaa, ma kogun neid ka^^ Ma olen juba neljalt inimeselt vist õpilaspileti saanud *turts* * Viirukeid, küünlaid, ürtidega soola (Loitsukast leiab!). Ja muud Loitsukellerist saada olevat kraami. * Raamatuid võib ka kinkida, kuid tingimus on see, et raamat peab hea ka olema. Fantaasiakirjandust ma vst ainult loengi, muud asjad jätavad üldjuhul täiesti külmaks. Ja kui see on dark fantasy, siis hoiatus - kallirünnakud! * Muid asju, mis on mustad ja punased. Rrr. * Kallistusi. Neid võib ju jagada, eks ole? ^___^ Ja saatke mulle jõulukaarte ka, eks ole! Välja 8-36 Tallinn 10616

No comments: