14 November 2006

Ejo, captain!

Nägin taaskord und. Ikka tartlased-rollimängurid, mis muud. Unes olid kohal Gala, Goblin, Dani, Erlessa, Aurora ja Susanna (klassiõde), mitte et ma teaks, mida too viimane isik seal tegi O_o. Me läksime Erlessa juurde (tal oli oma korter. See oli suht nagu väga suur, koosnes kahest lahtiehitatud toast, köögist ja WC-st-vannitoast) ja lebotasime tema diivanitel, mis nägid välja täpselt nagu Uru diivanid, ma ei tea, kuidas Erlessa nad ära virutas. Ja diivanitel olid Uru diivanite nimed ka - Ivell, Kõust, Goblin ja K2rts. Diivaneid oli tal aga kindlasti üle nelja, come on, terve see kahest lahtiehitatud toast tehtud elutuba koosnes diivanitest! Ja keskel oli üks laud ka. Meil oli plaan mängida dragonit, Goblin pidi demmama, aga selle asemel, et demmata, ameles ta hoopis Galaga ja meil ülejäänutel ei jäänud üle muud, kui lihtsalt natuke aega omi asju teha. Mina läksin Erlessa vannituppa ja vaatasin seal natuke ringi. Neil oli vann (kas neil on see päriselt ka olemas?), suur vann ja et vannitoas edasi liikuda, pidi jalgupidi vanni astuma, sest vann oli paigutatud otse ukse ette (kaval planeering, eh, Erlessa). Teises seinas oli selline äär, mille peale sai asju panna ja seal oli üks suur kollane kauss ja kausi sees oli vesi. Ma pistsin oma käe sinna sisse ja tundsin mõlemat. Nii sooja kui ka külma. Veega on vist minu unenägudes alati... Ei oska öelda, kas see on soe või külm. Tujusõrmus omandas seepeale armsa pastell-rohelise-lilla tooni ja siis tuli Erlessa vannituppa, ta tahtis minuga rääkida. Me läksime kööki, ta pani pannkoogid ahju (erm... kuidas kurat mu unenäomaailmas veel toidutegemine käib?) ja siis hakkas ta pikalt-laialt rääkima sellest, kuidas tema korteris elab Marju-nimeline poltergeist, kes talle ilgelt närvidele käib. Ma tahtsin teda nii väga aidata... Keegi helistas mulle... Ja well... Siis ärkasin ma kahjuks üles. Varsti peaks plokkflööti minema, err, ja elu on kõrvikklapp, sest ta lihtsalt on. Tulge keegi mulle külla.

2 comments:

Erlessa said...

Ma kõõksusin ennast just pooleks. XD
Sa oled geniaalne.

Kusjuures mul on vägagi plaanis endale hankida lahtiehitatud korter, aga nii, et on köök ja elutuba koos ja kuskil millegi taga (sirm vms) magamistuba ka. JA ma tahan endale väga ilusat vannituba, suure vanniga (ära küsi, millist panka ma röövin :P). Diivaneid tahan ka palju.
Poltergeisti jätaks ära. ;)

Geniaalne! Miks mina selliseid unesid ei näe? :D

Melian said...

Vaata, et sa siis vanni otse ukse ette lased paigutada :P