13 November 2006

Jõulupaanika (varajane algstaadium)

Eile istusin poole ööni üleval ja koostasin kingituste nimekirja, samal ajal vaheldumisi matemaatika ülesandeid tehes. Nendele, kes peaksid nagu midagi saama jõulude puhul (aka siis inimesed, kes mulle midagi tähendavad ja värki), on kingid välja mõeldud (oh... a lotsa handicraft!) ja ootavad ainult teostamist. Ma ei taha tegelikult midagi avalikustada, aga varajasel planeerimisel on nii plusse kui ka miinuseid - plussiks kindlasti see, et kõik kingitused saab ostetud/kootud/õmmeldud/tikitud/jne, aga miinuseks on küll see, et kui mind väga kaua pinnida, räägin ma kardetavasti välja, mida ma teile kingin. Noh, enamus neid Tartu rollimängureid, kellega mina läbi käin, võivad kingitustega arvestada. :P Isa peaks täna läbi tulema kella seitsme paiku. Millalgi peaks talle helistama ja ütlema, et ta ikkagi hiljem tuleks, sest pool 7 on mul matemaatika ja siis ma ei näeks isa nagu üldse, mis oleks ääretult nõme. Huvitav, kas ema toob poest midagi head, et pisut hiljaksjäänud isadepäeva tähistada. Ma elan siiski isast eraldi ja rohkem kui kord nädalas teda ei näe... Linke lisa(si)n ka juurde. Kõik, mis ma oma bookmarkidest välja kraamisin. Ma leidsin kuskilt ka mingi lehe, kus sai proovida, mitu dollarit $ su blog väärt on. Minu oma oli mingi üle 500 dollari. Anyone wants to buy it? I need money. Aa, ja ma tulen võib-olla laupäeval Tartusse, väga loodan, et saan tulla. Kauaks ma ei jää. Kuskil 1-2 paiku peaksin kohal olema ja kui ma tahan hiljemalt kaheksaks tagasi olla, hakkan kell viis vist umbes tagasi hääletama. Eee, ma tõesti loodan, et Riionil pole midagi nii vara tagasi minemise vastu, onju Riion? Riion? =D Aldy võiks kunagi mu Photoshopid ka teele saata, sama käib ka rosinate ja chewtoy kohta (punane!) ja siis oleks mu perfect Christmas gift käes. Ja inimesed kuulge, uuendage oma bloge, mul on liiga vähe lugemist. Mõned teist pole oma bloge mingi maikuust saati uuendanud, kus on häbi ots >:O Hmm, midagi muud vist väga öelda polegi, mp3 aku laeb ja ma saan loodetavasti täna raha ja siis ma lähen homme ja ostan Knopkast selle A5 joonistusbloki ära, mis maksis 35.- ja mille paber oli hea ja paks. Yum. Ei, sööma ma seda ei hakka. XD Joonistama hoopis. Nafta-Elesgal-Melian!

No comments: