15 November 2006

Katki. Katki. Lootusetult katki ja tükkideks. See käis mu mõistuse kohta. Ma olen ikka täiesti lõpp peast segi. Hispaania keele kohta, helistasin emale ja ütlesin, et ma olen otsustanud, ma ei hakka seal käima. Mul lihtsalt ei ole aega. Ma tahan järgmine aasta veel keskajakooli ja võib-olla ka väitlema minna (Lummi soovitas. Pidi hea olema), nii et mul ei jää peaaegu üldse vaba aega, mis on ääretult nõme, aga kui ma tahan kümnendas klassis vestlusel särada ja nägu teha, et ma olen aktiivne piff, siis tulevad kooris laulmine, väitlemine, keskajakool, plokkflööt ja mida iganes veel ainult kasuks. Sest ma tõesti tahan. Ravell tahab mind kunstiolümpiaadile saata. Mitte et ma teaks, mis kuradima asi see veel on, aga ma olen nõus. Siis on juba kaks olümpiaadi kirjas. Mingit joonistamisoskust mul siiski vist on isegi... Ma ei tea. Inimesed ütlevad, et on. Ma siis usaldan neid. Rummitee ja palju kirjutamist. Kokkutulek on juba detsembris. Ja mul tuleb pidevalt uusi ideid. Tartusse tahaks. Laupäeval vist saab. Uvatha. Aiii, mõistus on katki.

5 comments:

David said...

mmm.
ma just kirjutan su photoshope ja asju ja mõtlen et mida head veel sulle postitada.
hmm.

Deira said...

Kuna mul on kiire, siis pean seda siin teatama, ma loodan, et sa ikka näed seda. Ma ei saa nädalavahetusel Tartusse tulla. :/ Ema läks peaaegu berserki, kui kuulis. Ja pealegi tuleb mu vanaema linna ja blabla ja üldse on mingi 110 asja teha ja näha ja helistada.

Melian said...

:| @ deira

BLAAGHFF!
kurat küll. >.<
mida kakki ma nüüd teen?

Uvatha said...

*mõtleb natuke*
Me saame ju koos mu pinginaabri hulluks ajada, eksjuonju?

Melian said...

Ma ei tea. Ei tule vist siiski ikkagi... :/