28 November 2006

Köhiv muru

Laps on haige. Päike on palavikus... Eile hommikul sai ärgatud kurgu- ja liigesevaluga, mis tähendab kenasti seda, et haigus on lähedal. Ma lootsin, et see läheb üle. Aga võta näpust. Täna hommikul oli kurguvalu suurem, nina tatti täis (nohu! yay!) ja terve keha valutas. Koolis jäin mingis tunnis vist isegi magama (või oli see esmaspäeval?) ja käisin vahepeal väga unise kohe-kukun-kokku-näoga ringi. Sooaluste nõudis, et ma hoolimata hääle mitteomamisest siiski koori roniksin ja hmm, ma ei saanud lõpuks isegi ülemist C-d välja laulda. Pärast seda plokkflööt ja tunni lõpuks pidin ma end sundima, et B-d ja F-i välja mängida, sest need nõuavad sõrmede erisugust paigutust. Unise peaga istusin depoosse sõitva trolli peale ja ärkasin alles siis, kui oma peatusest juba möödas. Depoo on järgmine pärast minu peatust. Ja siis ma kõmpisin koju ja oleksin vist umbes nelja auto alla jäänud, kaks korda kokku kukkunud ja nii väga oleks tahtnud maha asfaltile pikali visata ja magada hommiku saabumiseni. Valus on neelata, süüa on halb. Palavikku pole. Aga ma sundisin ennast hoolimata neelamise probleemist sööma, nii et loodame, et päris kokku ei kuku =) Joonistada ei suuda. Käed ei tööta korralikult. Ja must vildikas sai tühjaks, mis tähendab seda, et ma ei saa outline teha või teine võimalus, et ma teen outline vildika paksu poolega ja saaksin seda kasutada ainult nii umbes A3 suuruses nägude peal. Tänan ei. Naitsirkil/Kristianil oli vahepeal sünnipäev ja päev otsa sai talle kingitust pikseldatud ja see on siin. Enjoy, darlings. Mingi uue foorumiga liitusin ka vahepeal... Mul ei ole jälle elu^^ Isa tuli ka Saksamaalt tagasi, tõi nänni ja homme pärast kooli lähme arvatavasti saapaid tellima. Loodame, et 16.-ks saab kätte, aka siis, et Iidmaale saaks juba nendega minna. Aipi 18, kõik augud, topelttald, ristõmblus, kolmekordne õmblus, raudninad, punane niit :) Jah, ma olen juba välja uurinud, mida ma oma saabastele tahan XD Olen jah imelik, et kõik augud võtan! Aitäh! Igatahes... Haige olen. Pea käib ringi, tähekesi näen, kurk on valus, nohu on, tabletid on pahad, ja korralikku raviteed ei ole (põdrasamblatee on ainult). Halb on olla, aga ma tulen homme siiski kooli, sest muidu tapaks ema mu ära. Tahaks jälle 12 tundi magada. Tooge mulle mandariine! (Ja need tupsud, kes mulle värvipliiatseid tahavad kinkida - aktsepteerin kõike peale musta, roosakaspunase, kergeltroosakaslilla, pruuni ja nahavärvi!) Ma saan terveks, ärge muretsege! ¤ Melian ¤

3 comments:

Dani said...

Hei, põdrasamblatee on lahe ju;)

Melian said...

LOOM! ^^

Dani said...

Oh yeah:D