16 November 2006

Maniakaal-depressiivne

Through the mist I see the face of an angel calls my name I remember you're the reason I have to stay Within Temptation - Pale --- Niisiis, maniakaal-depressiivne. Ennus seletas täna kenasti lahti, et see on vaimuhaigus, mis on raske ja väga ravimatu ja mille ajal inimene on ühel hetkel überrõõmus ja järgmisel lõigub end ja nutab. Tema sõnastus oli küll pisut teistsugune, aga mõte jäi praegu samaks. Tundub, et mul on selle asja algstaadium või midagi. Eile lugesin kokku - 10 päeva häppinessi ja seejärel 2 päeva deprekat (november). Neid hoogusid on varemgi olnud, te lihtsalt ei pane neid tähele, keegi ei näe mu maskidest läbi. *mõmin* homseks on matemaatikas urrima palju õppida ja keemias tahab Oopkaup veel peale kõige ülesannete vihikud ära korjata, kas ma jõuan vahetundides ja füüsika tunnis kõik maha kirjutada, mis mul tegemata on? Ja peale kõige mässab mu vererõhk - see on vist liiga kõrge. Täna kehalise tunnis hakkasin ma täpikesi nägema ja pea käis ringi ja ringi ja ringi *laliseb* See oli tegelikult päris huvitav, need täpikesed olid ilusad, aga õnneks Liinev oli suht mõistev, kui ma talle ütlesin, mis toimub ja lubas mul puhata. Tegelikult ei näe ma praegugi päris hästi, mingid täpid katavad ära umbes veerandi vasakust silmast, aga ma ei viitsi asja parandamiseks midagi ette ka võtta. Maniakaal-depressiivsed hood, muud midagi, kõik on korras, seltsimehed! Täna käisin Knopkas, ostsin endale lilla värvipliiatsi (w00t XD) ja A5 joonistusploki, akvarellpaber. Ma olin sellel paberil juba ammu silma peal hoidnud, nüüd ostsin ära. Muig, ja see tädi kassast arvestas pisut valesti, ta küsis mult ainult 42 raha, kuigi küsima oleks pidanud 47 (35 ja 12 teeb ju 47, eksju?). See oli positiivne. Siis ma emotsesin natuke koos Triinuga trollipeatuses ja läksin viimaks ise ka koju. Ma mõtlen viimasel ajal vist liiga palju surmast. See on... igal pool. Mh, ma ei tea, kõigil on miskine depressioon või asi ja siis mina olen see ringikolisev energiajaam, kelle külge kõik hea meelega oma juhtmeid topivad. Hei, ma ei ole igavene, eks ole. Hoidke natuke kokku, mõelgem roheliselt ja säästlikult, seltsimehed! Ja juba laupäeval on Tartu, Deira on kuskil urrima laululaagris ja meil pole detaile endiselt kokku lepitud, kus ja millal me kokku saame. Urr. Peaks talle kunagi helistama ja ta läbi sõimama. Nii igaks juhuks. Hmm, kas te teate juba, ma saan aipid? :P See on nagu nii lahe ^_^ Lutu ei olnud täna koolis. Biatch. Eile oli paha olla ei saanud õppida - möla möla möla. Kõik emmed usuvad seda. Aa, ja Trackmania kasutab Sephirothi muusikat XD See oli tänane hommikune šokk, kui ma rahulikult Sephirothi "Ulthul Kulthure" mängima panin ja muusika ära tundsin. Aufakk, see oli imelik. Ma olen väike rikkumata tütarlaps.

5 comments:

Dana. said...

tsauuu siiri! sa joonistad NIIINII HÄSTI : O
mm, ja su blog on väga huvitav, mis siis, et vahest ma ei saa midagi aru.

Uvatha said...

Loen... Ja loen... Ja loen... ja imestan, kui hämmastavalt sarnane sa ikka minuga oled:D

erles said...

Kuule, mis pliiatseid sa jõuludeks tahad?
Ma olen nii lahke ja toetav, et ma kavatsen sulle 5 pliiatsit kinkida.

Mh, ma tahaks laupäeval näha sind, aga mul tuleb ema siia ja ma pean teda enterteinima...

Melian said...

Dana, aitäh.

Uvatha... Sa oled elus! *ründab* Mu väike õeke^^

Erlessa, ma tahan
* Lyra Farb-Riese Color Giant värvipliiatseid. Müüakse Knopka poodides, 1 tk on 12.-.
Oman keskmiselt tumedat lillat, nahavärvi, punakasroosat ja pruuni.
=D Ja maini siis kindlasti ära ka, mis värvid sa ostad, et kordust ei tuleks XD Hoarmurath tahab mulle ka pliiatseid kinkida^^

Ja laupäeval kahjuks ei tule.

Erlessa said...

Ma ostan sulle keskmise sinise, mingi smaragdrohelise, ilusa kollase, leekpunase ja tumesinise.