24 November 2006

Muffinid ja mingid rollimängurid

Kodus. Goblin, Gala ja Dani on ka siin, ma tegin neile muffineid ja nälgivale Galale ja Danile praekartuleid ka, mis väidetavasti olid pooltoored *muig* Vahepeal tšillis Daphne ka siin, ta jõi mu rohelist teed ja aitas muffineid teha. Siis läks ta Raua tänavat otsima. Praegu peseb Dani nõusid. Enne tegi seda Goblin (jaa, ma suutsin ta panna nõusid pesema! ^^) ja Gala seisis ja vahtis niisama pealt. Kui muffinid otsa said, mängisime me Wormsi ja Dani ja Goblin võitsid kogu aeg, värdjad sellised. Ma pole arvutiga vist mingi 2-3 aastat mänginud... xD Hetk tagasi Gala ja Gops amelesid mu köögikapiga, nüüd vägistab Gala mu kassi ja Dani peseb nõusid ja kõik ongi vist hästi, varsti on öö ja me läheme kuskile magama. Deira, tegelikult me ei tahtnud sind ära unustada :) Tule teine kord ikka muffineid sööma.

2 comments:

Erlessa said...

Teinekord, kui Tartusse tuled, võta pann kaasa. Kuigi ilma plaadita, on meil ahi täitsa olemas...

Ei, asendusplaat on nüüd ka, kuigi see on ahju põhjas...

Melian said...

Ma ei võta panni kaasa! XD
Ffs!