8 November 2006

Nii.

Kokake tegutseb. Kuna mulle tundus, et asi, mis suures metallpotis pesitses, ei kõlvanud süüa (kõrval panni peal olid seened - öka), tegin ma lihtsalt endale riisi. See peaks lähiminutite jooksul valmis saama. Ja siis ma lähen sööma. *kaob köögiavarustesse* Tagasi. Jaaa, kuus tundi enne magamaminekut ei ole tervislik süüa ja värki ning minu uneaeg saabub juba umbes 2-3 tunni pärast, aga milleks paanitseda, kui vähemalt esialgu on figuur enam-vähem korras ja kaalu näit normaalne. XD Jah. Midagi on tõsiselt muutunud. Elu on Lill-Lill-Lill-Lill-Lill. Ma ei saa isegi aru, mis muutus see oli, aga urrima palju on see mu ellusuhtumist muutnud ja ma olen jälle hakanud sellisest asjast, mida nimetatakse "eluks", aru saama. See on tegelikult lahe. Võib-olla on asjas süüdi Uvatha. Võib-olla see, et ma olen paljude vanade asjadega lõpparve teinud ja uut alustanud. Võib-olla oligi muutust vaja. Kui ma oma käejooni uurin, siis elujoone pealt lähevad tillukesed kriipsukesed ülespoole ja nii palju, kui mina seda ennustamise värki uurinud olen, siis see peaks head tähendama. Nad lähevad ülespoole kogu elu vältel, noh, eks ma siis pea sellega nõus olema, eks ole, kuigi ma mõtlen vahest, mis siis juhtuks, kui need kriipsud läheksid hoopis allapoole ja mul veaks kogu aeg viltu, kui nelja õnnejoone asemel ei oleks käsivarrel ühtegi, ja nii edasi, ja nii edasi. Kui masendunud ma oma olukorras siis oleks? Mul on mingi kahtlane omadus kõigest halvast päeva-paariga üle saada, aga võib-olla on seegi kasulik omadus nagu diplomaatia ning omadus inimestega suurepäraselt läbi saada. Uvatha on tore piff tegelikult. Ma ei tea, ma saaksin temaga vist absoluutselt kõigest rääkida, ta on lihtsalt sellist tüüpi inimene, aga ta ei ole muidugi taoline energiast pulbitsev kollane hull nagu mina, ma ütleks pigem, et ta on otse ülespoole minev roheline puu :P Aga päriselt ka, ta on õudselt vahva inimene ja kirjutab jõle hästi, olgu kõik kummikujumalad tänatud selle eest, et ta olemas on ja veel peale kõige rollimängur! Ja nüüd tuleb kenasti paar lõiku selle kohta, mis koolis toimus, mis ma vahepeal teinud olen jne, kui ei huvita, jätke kenasti vahele ja liikuge edasi kommentaaride osa poole, ma ootan ikka ja jälle tagasisidet, et keegi mu möla loeb ka :) Esmaspäev möödus koolikaaslasi jõllitades. Enam-vähem kõik olid endaga vaheajal midagi jubedat korda saatnud. Kõik nägid nii imelikud välja. Ja pärast kooli läksime Kaisaga linna, sinna pisikesse toredasse kohvikusse, mis Narva maanteel on ja kus on hästi imelikud pannkoogid. See on maa all. Ja me mängisime seal D&D natuke, tegevuspaigaks oli Ashi lapsepõlv... Sisaldas pika kübaraga musta nahaga ristiisadest onkleid ja lugemisoskusega kõrtsmikke^^ Tore oli. Pärast saatsin teda terminali poole ja sain suure šoki osaliseks - SAATE ARU, SEAL OLI PIFF SAMASUGUSE KOTIGA NAGU MUL ON!!! *karjub vihast* Nagu tõesti. Ma arvasin, et ma olin ainus, kes Twinkle ära ostis. :( Te ju teate, kuidas ma oma punast kiisuga kotti armastan. Teisipäeval oli kooris tore. Me joonistasime seal ja ma palusin Kaisal Ashile saapad joonistada^^ Ta ei tulnud toime, joonistas seal midagi ja siis andis mulle pildi tagasi. Ma heitsin pildile ühe pilgu ja mu nägu oli umbes selline: O_______O Ta oli saabaste asemel Ashile papud joonistanud XD Õhtul värvisin pildi ära ka, nüüd on seal nohune Miyu, harajuku-Ashi ja lillas hommikumantlis korsetiga brünett Ravaerys, kellel kasvab välja sinine juuksevärv. Hoarmurath sai sellest pildist šoki ^^ Ja täna, kolmapäeval - käsitöö - põrkepall talle püksi! Kaisa suutis oma telefoni ka ära kaotada, tubli, nagu ta on. Ja siis ma hakkasin mingit uut fanfici kirjutama. Final Fantasy on lahe, ma ei saa sellest üle^^ Elu on kollane lill :)

3 comments:

Uvatha said...

Awwww^^

Erlessa said...

Sa oled kenijaalne. XD

Ma sain naerukrambid. :) Nüüd ma magan õnnelikuna.

Viska mu homset füüsika kontrolltööd põrkepalliga, sest ma ei viitsi selleks õppida.

Sa oled kalli. :)

Melian said...

Kui tore, et sain sulle head teha, Erlessake^^
Mul on kollane põrkepall, see ju kõlbab, eks ole? :P

*viskab füüsika kontrolltööd*