30 November 2006

*paaniline ootusärevus*

MA SAAN AIPID! ^_________^ Nekonekoneko. Aipi18 vol Melian: kroomitud öösid (kõik!), punane niit, kolmekordne õmblus, keelepehmendus, vahetald. =D 3 nädala pärast saan kätte. *veereb ringi* 1768.- läksid maksma. Yayayay. Ja mina ei pea sellest midagi maksma, kuna isa ostab nad mulle XD Tegelikult on mul vahest isegi täitsa toredad vanemad. To Erlessa: Aga kirjanduse tunnis sain ma expi, kuna kontrolltöö oli ja ma kirjutasin viimaseks punktiks suurepärase robinsonaadi, dark fantasy stiilis. =D

3 comments:

Erlessa said...

EXP on hea! Sa oled tubli!

*sügab Mellut kõrva tagant*

Melian said...

Yay, exp! =D
Ja kui ma oma Iidmaa rolli kätte saan, saan ma veel expi. XD

Sillu said...

Sillu sai prantsuse keeles expi, ta kasutas leidlikult lauset "Mu mees ootab mind" - õp. Helmet (kes on gei) oli rõõmus.
Sillu sai siis ka expi kui ta kooli ballile ei läinu, Sillu on tubli expikorjaja, Sillu teeb Melmelile suure kalli, sest Mel on ka tubli expikorjaja.

"juhtmes"