18 November 2006

Tartla

Tartust tagasi. Ma siiski käisin Tartus, kuigi ma ei pidanud sinna peaaegu enam üldse minema, sest Deira ema läks berserki kui Deira tahtis Tartusse minna ja ei lasknud tal minna. Põhimõtteliselt helistasin ma pärast selle teada saamist pool oma telefoniraamatut läbi (aka potentsiaalsed tallinnlased, kes tahaksid lambist laupäeval Tartusse hääletada), aga kõigil oli mingi neetud asi ees või ei olnud nad üldse Tallinnaski ja siis ma otsustasin lihtsalt üksi minna. Dani peksis mu küll Urus selle eest läbi, aga pole hullu. Esimene auto, mille peale ma sain, koosnes kahest ossist ja nende peegli küljes rippuvast pisikesest koerast, kellel oli paks pisike saba ja mis tegi väga nilbeid liigutusi XD See oli... kinky. Siis Mäos hääletasin taaskord, seekord olid autos noor oss ja tema isa. See oss hakkas mind sebima. O_O;; See oli nagu faking creepy. Oss: "Noh, räägi, kust sa tuled siis, kui vana oled ja mis sa Tartus teed ka?" Melian: "Mm... Ma lähen oma vanaema vaatama, tal on vähk ja ilmselt sureb varsti ära. 15 olen." Oss: "Õu, kuule, aga miks sa hääletad, miks sa bussiga ei käi?" Melian: "Vanemad ei anna raha. Tead küll, sellises vanuses lapsi usaldatakse kõige vähem ju." Oss: "Laps? Mis laps sa veel oled?" Melian: "Ee... piisavalt laps. Mina ei taha suureks saada." :P Oss: "Õõ, aga sinu vanuses lähevad ju enamus naisi mehele juba. Au kuule, seda et, mul oleks nagu üks mees välja pakkuda. Mina ise!" *teeb pähe wannabeüberlaheda näo* Õnneks ei pidanud ma teda kannatama kauem kui 16 minutit. Ta isa tahtis mulle juba oma poega pähe määrida, et see tüüp tuleks minuga Tartusse kaasa ja jääks sinna ööseks. Thanks God, et ta ei tulnud. Ma ei taha teada, mis näo ta siis oleks teinud, kui ta oleks avastanud, et mingit vanaema polegi. XD Siis jätkasin ma hääletamist ja sain mingi normaalse tüübi peale, viis mind kesklinna ja kaubamaja juures helistasin Uvathale ja küsisin, kus nad on. Nad olid bussijaama jõudnud juba, buss pidi 17.00 minema. Kell oli 16.13 ja ma põhimõtteliselt jooksin bussijaama. Chill, Uvatha nägi huvitav välja. Ma uurisin ta saapaid ja mu arvamus enda saabastest täiustub iga päeva, iga saapapaariga. Siis kinkisin ma talle ühe oma joonistuse ja läksin Urgu. Urus oli masendavalt vähe inimesi. Sillu, Goblin, Dani, Kuriboh, Vahur, Taliesin, Angelic ja Vares. Nad vahtisid kõik mitmekesi Simpsonite 3. ja 4. hooaega ja Vahur oli suht kuri, kui ma natuke rääkida üritasin. Nagu varem mainitud, üritas Dani mu rannet ära murda selle eest, et ma üksinda hääletasin. Palun vabandust, kallis emme, aga ma tõesti tahtsin teid vaatama tulla :) Siis sain veel seda ka teada, et Gops tuleb reedel Tallinna koos Daniga ja nad tahtsid tulla minu poole pannkooke sööma. Miks ka mitte, ootan teid terviseks, materjale mul on! ^^ Seejärel läksime Urust ära, sest kell 7 pidi algama mingi privaatne stiilipidu Urus, me läksime Kaubamajja (tee peal nägime Efkat ja ta tuli meiega kaasa ja nad peksid tee peal koos Kuribohiga poste) ja ma võtsin raha välja (täiesti mõttetu oli 125 välja võtta. Mul oli rahakotis 100 krooni, mille olemasolust mul aimugi polnud XD) ja siis läksime alla toiduosakonda ja ma ostsin endale seda pikka sooja juustusaia ja šokolaadi. Goblin ostis mingit punast kandilises pakendis asja, mis oli hea maitsega ja lühikese juustusaia. w00t. Ja siis nad saatsid mu bussi peale, bussijaamas oli Angelic, kellel oli pilet sama bussi peale ja siis me lehvitasime neile läbi bussiakna, aga klaasid olid tumendatud ja nad ei näinudki meid. Ja siis me sõitsime Tallinnasse tagasi ja kuulasime minu mp3-st muusikat ja mina mõtlesin enam-vähem kogu teekonna ajal Iidmaast ja oma rollist, millest ma veel teadlik pole (kui keegi Kadika asukohta peaks teadma, öelge mulle ka). Ema helistas vahepeal, ma ütlesin, et olen Uvaga vanalinnas mingil kahtlasel tänaval ja läheme varsti mingi tema sugulase juurde tuppa. Mm, ja siis ma sain veel natuke bussisõitu nautida (tükk aega pole bussiga Tallinna-Tartu vahelt sõitnud) ning siis olimegi Tallinnas, sõitsin koju ja kaanisin mingit rohelist teed sisse, pesin vannitoa põranda ära ja kirjutasin tänasest päevast pisikese kokkuvõtte. Aitäh, mul oli väga tore, kuigi vähe sai koos oldud ja see oli teist tegelikult hästi armas, et te tahtsite mind ära röövida ja mitte lasta mul Tallinnasse tagasi minna :) See oli lihtsalt liiga geniaalne. Ootan endiselt kollaseid õhupalle. Nad tulevad ühel päeval lõunast tagasi. Ja kunagi, ühel päeval olen ka mina õnnelik.

2 comments:

Carol said...

et sul on aeg mehele minna^^.
tead küll mis ma mõtlen.
lähme nurga taha:)?

Melian said...

Ookei =D