27 December 2006

Ajurünnak

Käisin Lutuga kinos, Eragoni vaatamas. Lohe oli nunnu, aga film ise täiesti mõttetu, me kommenteerisime pidevalt iga stseeni (lõppkokkuvõtteks on Eragon paladin) ja pidevalt oli mingi lawful good muusika. Pärast seda läksime tema juurde, mängisin Oblivioni (KAIF!) ja siis plokkflöödiga Jaani kirikusse esinema. Õpetajalt sain kommituutu ja siis läksin koju. Kahju, et ühtegi tuttavat linnas ei näinud. Ema oli pärast šokis, kui ütlesin, et esinemine oli. Ta oleks niiväga tahtnud tulla, aga unustas ära. Täna istusin tükk aega arvutis ja läksin kell kaks koeraga välja, seejärel poodi ja ostsin homse kokkutuleku jaoks kraami - piparkoogitainast, kaneeli, külmutatud maasikaid, kaks pakki muffinipulbrit, kaks Olympia šokolaadi (muffinite sisse) ja glögit. Vastaspoest ostsin piima ka. 96,10.- Homme ründab mind kell 8.30 Kaisa ja me hakkame temaga kokkama. Homme peaksid tulema Dellu, Phox, Bonifatsius, Efka, Kuriboh, Galatea, Goblin, Horze, Schnaton ja Hyperborea. Lisaks veel siis mina ja Luthien. Mul pole halli aimugi, kuhu ma nad paigutan, aga alati on ka võimalus põrandal süüa. 12 inimest? Loodetavasti jääb keegi tulemata. Ma teen neile homme muffineid, pannkooke, tarretist ja piparkooke. Küllap tuleb hea välja ka. :) Õhtul tegelen oma Maskide Balli kostüümiga. Mul on maski vaja! Paanika...

No comments: