2 December 2006

Introvert

Ma olen täna terve päeva introvert olnud, kuidagi imelik tunne on. Ma ei olegi saanud kellegi peale karjuda ja end siniseks vihastada. Istusin lihtsalt päev otsa kodus ja joonistasin. Oma saiti uuendasin ka. Neli kategooriat veel teha ja siis saab öelda, et enam-vähem valmis on. Linnas käisin ka korraks, tulemuseks see, et Deira on juuksed punakaspruuniks värvinud (kas selle kohta tuleb öelda purpur või mahagon, mis tal peas on?), Eesti skinnidel on midagi väga korrast ära ja Vintsul on lahedad kindad. Iidmaa roll oli ka kell 00.42 kohale jõudnud, nüüd tuleb välja mõelda, mis ma endale selga panen. See peaks midagi efektset olema, mis esinemise jaoks ka kõlbab. Nad nõuavad seal ikkagi laulmist =D=D Sue jaoks peaks ka millalgi kirja valmis kirjutama ja sinna mingi portsu pilte sisse toppima + ühe kahekroonise ära kaunistama (niisama, nalja pärast^^) ja jõulumuffinite koostise peale mõelda (aitäh Erlessa ja Sillu selle mõtte eest, teie teete piparkooke, mina teen muffineid :)). Kingitusi on väga vähe ostetud, see on lausa hirmutav, kui praktiliselt iga päev tulevad inimesed juurde ja küsivad, mis ma jõuluks tahan ja kas see ja see kõlbab. Ma pean neile kõigile ju kingitused vastu tegema! *paanikakarjed* Arvestasime täna siiski välja, et saapad ei jõua ilmselt ikkagi enne Iidmaad kohale ja mängule tuleb karvikutega minna. Aga tegelikult on need saapad ka suhteliselt nunnud. Jääaeg on TV3-s. =D Ja meil on kodus muffinipulbrit.

No comments: