13 December 2006

Kingipaanika (hiline staadium)

Isikud, kes on väärt Meliani joonistatud jõulukaarte (ja ka need saavad) Luthien, Sillu, Erlessa, Curunir, Galatea, Vintsu, Dani, Deira, Hoarmurath, Kuriboh, Uvatha, Azelor, Minea, Lumos, Aldarion, Naitsirk, Soerd, Kristel (oh neid klassi üllatuspakke) (Kusjuures, ma valin jõulukaartide järjekorra loosiga. Nii ei ole see joonistamine rutiinne, soovitan teile ka) Isikud, kes on väärt Meliani tehtud special-jõulumuffineid (tõenäoliselt saavad need kätte ka) Luthien, Sillu, Erlessa, Dana, Curunir, Vintsu, Taliesin, Dani, Riion, Dru, Deira, Hoarmurath, Galatea, Goblin, Daphne, Sven, Naitsirk, Shirley, Seebu Umbes 10 tükki võiksin ma veel kokata, nii et tehke kiiresti, kui Meliani special-jõulumuffinist huvitatud olete! Andke siin teada. Garanteerime hea maitse ja naudingu. Isikud, kes saavad erilise kingi (aka siis inimesed, kelle peale ma raha julgen raisata) Luthien, Sillu, Erlessa, Vintsu, Taliesin, Dani, Deira, Hoarmurath, Goblin, Efka, Minea, V2ikenarkar, Aka Isikud, kes saavad väga special kingituse. Aka siis Meliani käsitöö, beware Luthien, Curunir, Goblin, Galatea, Uvatha, Azelor, Leiki Need, keda siin märgitud ei ole, ei peaks mitte muretsema - a) kui te tõesti leiate, et te olete mulle olnud mingil veidral põhjusel oluline ja olete ka kingitust väärt, andke aga teada ja ma mõtlen midagi välja b) ma lihtsalt ei jaksa enam. Within Temptation - Gothic X-mas Täna tahan ma küll Deirat tänada selle eest, et ta praktiliselt iga vahetund koos minuga muusikaklassi sisse murdis ja mind selle urrima noodiga aitas. Aitäh veel ka ülejäänutele, kes mind veel rajal püsti hoiavad ja kukkuda ei lase. See on tegelikult oluline. Minu jaoks.

No comments: