10 December 2006

Laske mind maha.

Ma vihkan end. Tõsiselt. Väga. Ma ei saa mitte millegagi hakkama ja veel vähem suudan ma oma emotsioone kontrollida. Okei, tegelikult võivad pisarad inimeste mõjutamiseks isegi head olla, aga Elesgali koosolekul nutma puhkeda on ikka natuke imelik. Alandav samuti. Varem ma suutsin isegi natuke oma emotsioone kontrollida, korrutustabeli abil (:P) aga enam mitte ja see on nõme. Mu ego on ka liiga suureks läinud, niipea, kui keegi seda kasvõi torkab, läheb kõik ümber ja üldse solvun ma viimasel ajal liiga kiiresti ja täiesti tühiste asjade peale, kui nõmedaks saan ma veel minna? Et jah. Riion ja Dru vaatasid mu pilte ja ütlesid, et nad on kõik nii ühesugused ja Riion vist lisas veel midagi, ma ei mäleta, ja siis algasidki emohetked aka et Melian tegi sniff-sniff. Ja nii see edasi läks, mh, ma vihkan ennast ja kontrollimatust. Või mida iganes. Ma olen väike, nõme ja mõttetu. Laske keegi mind lihtsalt maha. Ja siis millalgi mainis Riion veel midagi minu kohta ja ma ronisin diivani taha emotsema^^ Ma lihtsalt ei suuda end kontrollida. Hullumajja! ^^ Tegelikult oli Mialee juures tore ja Paranoia mängimine oli lahe, kommunistid on pahad ja ühe saime me kätte :P GEELI! GEELI! LIIMI! ^^ Ott P 005 posti külge liimimine^^ Hmm, ja mu flöödipartiid peaks pisut muutma, seal on paar nooti äärmiselt imelikud. Aga vaatab seda asja. Esialgu mässame kostüümiga, ainult üks nädal on veel jäänud. Khew, ja mul pole sõnad peas. :P Teid kõiki õnnega üle külvav Meow P 313

4 comments:

erles said...

Ära ole kurb, mina ikka olen sinu sõber!

Ja sinu pildid on ilusad!

Melian said...

ee...aitäh, vist.
o________o;;

Efka said...

Ole tubli. :)

Pole põhjust kurvastada... küllap varsti jälle korda saad omadega.

*kalli*

Ott said...

Asi polnud sinu piltides, asi oli see, kuidas sa egolt ütlesid teistele, et nende pildid on ühetaolised ja üldse sa olid väga ülevolev teiste suhtes.

Tõin jalad maa alla tagasi.
Ja elu on karm ja ma püüan sind natuke ette valmistada selle jaoks.