8 December 2006

Melian, The Happy Idiot

Kool sai täna kahtlaselt ruttu läbi, läksin koju ja natuke aega hiljem korraks Viimsisse, kus ma ära eksida suutsin (pimedad Viimsi tänavad. Freaky) ja siis Vintsu käest sain noodid ja nüüd toimub maniakaalne õppimine, et lugu pähe jääks. Iidmaa on oluline. Siis läksime koos linna, ta pidi seal oma bestikaga kokku saama (:P) ja Hobujaamas nägime Azelori ja Mihklit ja me läksime Kaubamaja juurest jalgsi Vabaduse väljakule ja mina ja Azelor laulsime Let's kill a Tree laulukest, siis läksid nad Rockstarsi (fuck, ma murdsin just küüne!) ja mina tulin koju and I feel like a happy idiot. Tegelikult on terve tänane päev nii special ja lahe olnud, et ma hakkan varsti nutma. No, really. Mul on maniakaal-depressiivsuse hood. Inimesed on minuga liiga head. Lööge mind ometi, mul läheb liiga hästi. *läheb oma flöödipartiid harjutama*

2 comments:

Dani said...

Lets kill a tree, lets kill a tree, lets kill a christmas tree, a christams tree for jesus.
W00t:)

Melian said...

=D=D jõulupuude tapmine on nagu nii lahe.