5 December 2006

Õnnemaniakk

Kõik on nii hästi. Isa helistas hommikul, viis minu ja ema kooli ja tööle ja kuna ta lubas emale pärast tööle järgi ka minna, siis on arvata, et läheb minu jõulukingituse arutamiseks. Ma saan peale saabaste veel midagi?! ^^ Vanaema ja vanaisaga rääkisin ka täna sellest lahedast kokaraamatust, mis Apollos müügil on ("Maitsvad kingitused" on vist nimeks) ja 109.- maksab ja ütlesin, et vihje-vihje, ma tahaks nagu seda. Lisame selle ka tulevaste jõulukinkide nimistusse. Aka et ma suht kindlalt saan selle. Koolis olin päris varakult, ainult Mikk tšillis vist klassis ja ma hakkasin Suele jõulukaarti joonistama^^ Nüüdseks on see valmis, ainult tekst veel lisada ja korras. Dana ja Erlessa - võtke ühendust vms, kui te tahate mulle värvipliiatseid kinkida (übernunnu, peab mainima!), et te kogemata sama värvi ei valiks. Igasugune muu kunstikraam kõlbab ka täiesti kinkimiseks, paber (akvarellipaber ikka) on väga oodatud, Knopkas on üks A5 plokk (minu lemmik! ^^) 30 krooni, kui ma ei eksi. Igatahes, kooris käimine on kasulik, nagu välja tuleb. XD Enne inka tundi selgus, et muusikas tuleb kontrolltöö, põhimõtteliselt tervel klassil oli õppimata ja kui ma muusikaklassi jõuan, siis oli korraks wtf-hetk, suht veerand klassi vist puudus ja Triin ütles, et õu dude, sa käid laulukooris, sa võid ära minna :) See oli nagu täiega lahe. =D=D Aka siis vaba tund. Trepi peal nägin Carolit ja mingeid asju, nad läksid mingisse kohta süüa ostma, aga ma ei leidnud neid pärast üles ja läksin Reval Cafesse, jõin seal teed ja olin niisama huvitav. Kahju tegelikult, et raamatut kaasas polnud, aga inimeste jõllitamine on ka lahe. Umbes 10 min enne ühte jõudsime kenasti kooli tagasi ja siis ma lihtsalt passisin raamatukogus. Huvitav, kuidas ülejäänud klassil töö läks? ^^ Muusikatunnist pääsemise ja muu eelneva crapi eest saan ma expi. Huvitav, varsti peaks juba uue leveli saama? =D Geo kontrolltöö lõpetasin jälle esimesena (natuke imelik hakkab juba, aga come on, see töö oli nii lihtne ja ma isegi ei õppinud eriti) ja ootasin Kaisat, et ta lõpetaks ja siis võtsime Girlforce raamatu ja läksime laulukoori. Seal sain teada veel ühe hea uudise, neljapäeval teisest tunnist läheme ära ja siis tšillime kaks tundi kirikus ja laulame ^^ Wippidoo! Pärast koori läksime Vabaduse Väljaku peatusesse, jala, nagu ikka ja OMGOMG. Ma nägin Draugluini! O_O;; Tüüp on oma juuksed maha lõiganud XD Ta uus soeng on nii nõme^^ Ta meenutab oma rohelist õpilaspiletit, mis minu käes on ^^ *kogub õpilaspileteid* *patsutab Draugi* Ta pärast msnis väitis, et ma olevat kössi tõmbunud ja ehmunud ja suht paanikas olnud, kui ta mind patsutada üritas. Mul oli väga wtf-hetk, sest ma ise ei mäleta, et ma seda teinud oleksin :D Kui ma ka pisut šokis olin, siis ainult ta soengu pärast, sest ma ei tundnud teda esiteks isegi ära, see oli umbes nii, kui ta minu juurde tuli, et "WTF, see ei ole Azelor?" ja siis jõudis kohale, et Draugluin on. :D Hmm, esinemisi on sellel kuul lausa kolm, kui Iidmaad ka sisse arvestada. Kostüüm on kombineeritud enam-vähem, millalgi peaks ema käest musta riiet varastama (rogue! me!^^), seda ribastama ja siis kostüümile lisandama. Hinneteleht tuleb talle ka ära näidata ja allkiri küsida. Kunsti keskmine hinne on 5+... Gothica'l on üks tore lugu, mille ma hiljuti avastasin. Shameless plug - "Where the Lilies Fade". =D=D Homme on kudemine, kena. Mul oli hinnetelehel kaks täppi toomata tööde eest, aga need on valmis kudetud ja saavad Ravelli karmi pilgu alt läbi käidud nii kiiresti kui võimalik. Aka siis homme. Aa, ja täna hommikul oli suhteliselt naljakas seik - istun raamatukogus ja joonistan, mingid suvalised asjad/inimesed on ümberringi ja siis tuleb Küüsmaa (õppealajuhataja) raamatukogusse, heidab pilgu mu joonistus(te)le ja hüüatab, et ISSAND JUMAL KUI HÄSTI SA JOONISTADA OSKAD! Ta vaatas veel mu mõndasid pilte, mis kõrval virnas kenasti olid, ohkis ja ahhetas, et kuidas ma küll joonistada oskan. Väga paljud arvavad, et ma olen kunstikoolis käinud, aga ma ei ole. Ma olen suhteliselt 100% iseõppija - ainsaks abivahendiks internetis leiduvad tutorialid, millest ma pilgu üle käia lasen vahest, kui joonistusstiilis miski ikka väga viltu läheb. Deirale ja Hoarile näitasin ka pilte ja Deira arvas, et ma pean hakkama tema juttu illustreerima. Hoar rääkis sellest, et Inwe illustreerib ka mingit raamatut ja saab selle eest raha. Hmm, Deira, kui sa mulle maksad, siis lööme käed =D Note to everybody: Melian enam tasuta ei joonista. Erandiks on kingitused. Hinnakirja küsige minu käest. Nädalavahetust, nädalavahetust, nädalavahetust. Andke mulle ometi puhkust. Põhjaregiooni FE koosolek on 9.-l. Kes sinna peale minu tulevad üldse?

4 comments:

Dani said...

Dani tuleb teie koosolekut inspekteerima.
Nii et parem tehke nägu, nagu te teeksite midagi kasulikku!

Erlessa said...

Need värvid, mis ma kinkida tahtsin, on kuskil allpool kommentaarides. Mul pole aega vaadata, mingi megakiire on.
Must jäta välja, ma mäletan, et sela oli midagis ellist.
Muuseas, kas sa Lyra asemel Derwenti ei taha? Need on mu meelest paremad...

Melian said...

Dani, Gops sai lausa krambid, kui nägi, et me tõesti panime koosolekul oma ajud tööle =D=D Ja et meil olid eesmärgid jne.^^
Seda on vahva kuulda, et sa tuled. Jääd sa ööseks?

Derwent on kahtlemata parem, aga need on kallimad ka. o.o

Uvatha said...

Ma just mõtlesin, et võiks sulle ikkagi pliiatsid kinkida. Ütle palunpalun variandid(sest nagu näha, on siin teised öelnud ka värve ja ma olen parajas segaduses, mis toone vaida).
PS: Ma olen siiski elus, aga ainult natukene.