23 December 2006

Roosa <3

Ärkasin, tuba päikest ja soojust täis. Mulle meeldib mu tuba. Seal on selline hea ja soe energia. Kõik ütlevad seda. Seal on hea magada. Siis ma lebotasin lihtsalt natuke aega arvutis ja läksin kella neljaks Kaisa juurde. Andsin talle kingituse ka üle. Tundub, et väga meeldis, laeva ja Davy Jonesi üle oli ta eriti õnnelik. Kingitus koosnes: * Piraadilipp * Davy Jonesi mänguasi * Ennustuspiparkook * 5 viirukit * Pisike puust Poola laev * Kaart * Tee Hmm, vist oli midagi veel, aga ma ei mäleta enam. Võib-olla ei olnud ka. Aga peamine, et talle meeldis. Pärastpoole sain Gobliniga ja Deiraga kokku, andsin Gopsile kingituse üle (valge pehme jõehobu, millele on õmmeldud emotukk ja tagumiku peale emo tikitud. Vastu sain ma kingituseks rohelise markeri, mis Goblini üllatuseks töötas. :D Bussiterminalis kallistas ta mind mingil eriti kahtlasel viisil, põhimõtteliselt ta keerutas mind ringi ja ma sooritasin lennuharjutusi. XD Kallistused on huvitavad.^^ Tartus näeme, üritan 6. sinna ronida. Nüüd tuleb Curule ka raha ära maksta :)

No comments: