12 December 2006

that sucks.

Ma kardan. Esineda. Laulda.

4 comments:

mant said...

See pole üldse nii hull. Alati võib teiste selja taha peitu minna või siis minestunult maha kukkuda :)

Melian said...

Tegelikult pole asi üldse selles, et ma mingi väga rõvedalt kardaksin või midagi. Asi on lihtsalt ühes inimeses (kes on täiesti juhuslikult ka meie lugude autor) ja ma vihkan seda, kui ta mind selle jälle-sa-mängisid-valesti-pilguga vaatab. Siis mul tekibki tunne, et ma ei saa millegagi hakkama.

mant said...

Las vaatab. Lõppkokkuvõtteks on see ikkagi lihtsalt larp, mäng ja pisukese susimise peale on võimalik kõik sellised kurja pilguga vaatajad IG kenasti livideerida :P

Pealegi on sul seal õed-mardused kes sind aitavad.

Melian said...

larp on larp. Larp on hea.

Üldjuhul ma siiski ei paanitse ja ma usun, et ma jõuan järgi ja saan hakkama.
Aitäh positiivse tagasiside eest, toon sulle Iidmaale muffini ;)