1 December 2006

War in Wonderland

Tänane päev algas hommikuse paanikaga, mille põhjust ma isegi ei tea. See oli suht lambist, ma nii ootasin midagi ja nii tahtsin seda ja see läks üle alles millalgi mõni tund hiljem. Matemaatika koduse töö sain raamatukogus valmis umbes 10 minutiga (exp!) ja siis rõõmsalt tundi. Võtsime uut osa ja mulle ei tulnud meelde, palju 11 ruudus on (expikaotus! Ja ma olen juba mitu korda maininud, et matemaatika pole mu tugevaim külg), ütles Oopkaup, et ma pean hiljemalt viiendaks tunniks kõik ruudud kahekümneni ja kuubid kümneni peast ära vastama. Ei no aitäh. Ok, hakkasin ruute üles kirjutama, 2 ruudus, 2 kuubis, 2 neljandas, jne, jne, ma olin aru saanud, et ta tahab kahe kõiki astmeid 20-ni ja kolme astmeid 10-ni, kirjutasin üles raamatukogus, kõige suurem arv oli vist ikka kõvasti miljoni ja siis ma läksin õpetajate tuppa ja küsisin Oobikult, kas ta tõesti arvab, et ma õpin selle kolme vahetunniga pähe ja ta hakkas minu peale täiega karjuma, et käigu ma minema ja et ta ütles, et ma pean pähe õppima arvude 1-20 ruudud ja 1-10 kuubid. Nüüd ta vihkab mind : D Selle koha peal on expikaotus, sest matemaatika- ja keemiaõpetaja ja klassijuhataja viha minu peal on curse. See on paha. Kaisa mainis ka vahepeal mitu korda, et ta ei tohi vahetundidesse tööd jätta ja nõnda tegemine on kriminaalne. Vahet pole. Ma muidugi ei saanud neid selgeks paari 10-minutilise vahetunniga ja kui ma keemia tunnis neid vastama läksin, ütlesin kaks tükki valesti ja ta pani ilmselt kahe matemaatikasse (exp läheb ja läheb). Efka helistas kunstitunni ajal ja ütles, et tema ja Vahur on Virus. Hmm, kutsusin Hoari kaasa ja läksime neid vaatama, nad tegelesid piffide ja osside loendamisega, Virust väljudes olid nad saanud 190 piffi ja ossi. Väga meeldiv. Selle pealt said nad expi. Raamatukogus olid Saatuslikud Munad olemas ja nüüd on need kindlalt minu kotis. Haha, my thief profession pwns ye all. Exp. Kodus avastasin vanavanemate puudumise (positiivne!) ja see tähendab, et ma saan ise süüa teha (veel positiivsem!). Iidmaa rolli tahaks. Kui see tänase päeva jooksul saabuda ei kavatse, hakkan ma urisema.

2 comments:

Erlessa said...

Kuule, kas sa Juuniorile tuled?

Melian said...

eip.