25 January 2007

Äkä

Kolmepäevane arvutikeeld oli, sest matemaatika hinnete hulgas ilutses üks. Üle nelja aasta. Eelmine (ja ka esimene) oli inglise keeles. Siis õppisin ma esimest aastat inglise keelt. Iga aastaga on paremaks läinud. Nüüd on mu inglise keel viis. Matemaatika aga on järjest halvemaks läinud. Viimase kontrolltöö sain kolme ja perekond hakkas selle peale ajama teksti stiilis "Miks sa kolme said, oleksid võinud ju nelja või viie miinuse saada..." Mitte keegi klassist ei saanud viite. Nelju said vist vähesed. Aga tõesti, nad teavad suurepäraselt, et matemaatika on minu kõige nõrgem koht ja kolm võrdub mulle samaga, mis teistele on viis, nad võiksid vähemalt mulle õnne soovida, et ma täiesti puhta kolme sain. >.> Mu matemaatika hinded ongi praegu järgmised - 2,3,1,3. Viimane hinne on kõige olulisem ja otsustab 70% veerandihindeks. Järjekordne 3- ilmselt. Keemias on homme kontrolltöö. Ma oskan seda osa. Viimane keemia hinne oli 4-, sest mu vormistus oli kaka. Äkki ma suudan keemia see veerand nelja miinuse vähemalt saada? Laupäeval on kunstiolümpiaad. Ravell andis mulle oma kalli hiiglasliku paberibloki tagant papitüki ja käskis mustaks värvida ning sinna peale oma tööd kleepida. Ostsin endale täna kaks musta pastakat, sest ma vihkan, kui nii juhtub, et mul saab keset geograafia tundi pastakas tühjaks. Väga vihale ajab. Ma ei saanud midagi kirjutada. Ma poolenisti ei kuulanudki, mida see Susanna seal klassi ees mõmises, ma üritasin sel ajal oma pastakat tööle saada. Huvitav, et seal Viru Knopka poes on alati nii, et väljas on üks hind, aga kassas tuleb välja teine (odavam loomulikult). Minul pole selle vastu loomulikult midagi. Mina ise arvestasin, et mul läheb selle markeri ja kahe pastaka peale 34.- (15.-, 15.- ja 4.-), kuid kassas küsiti 21.-. Kõik poed võiksid niimoodi teha. Eile helistasin ma mingitele suvalistele rollimänguritele ja küsisin, mis MacGyveri alignment on. Mina arvan, et ta peaks olema vähemalt chaotic good, kui mitte juba lawful, kuid näiteks Poogen ja Azelor pakkusid, et Mac on chaotic neutral O___õ Goblinile helistasin ka, ta ütles, et ta varastab poest komme. Huvitav, kuidas tal läks. Kui ma selle sissekande olen lõpuni kirjutanud, siis ma lähen ja nõulaifin kõigi rollimängurite bloge. Ma tahan teada, mida nad vahepeal teinud on. Curunir on Kadrinas ja joob. Mialee joob ka. Pühapäeval tuleb see rohelise-mustatriibuline sall tagasi. Curule meeldib see sall, kuid mul on vaja see Ravellile esitada. Ma ostsin talle eelmisel tunnil šokolaadi ja kudusin tunni ajal pisikest neoonrohelist ja musta mütsi. See ei tulnud eriti ilus. Heegeldada on parem. Tahaks midagi õmmelda. Minea tegi endale pihiku. Ma tahan ka. Ta ütles, et ta vaatab, võib-olla nõustub ta mulle ka pihikut õmblema. Haakidega ja puha. Mulle meeldivad haagid ja nöörid, ehk siis, korsetid on lahedad, kuigi nad võivad julmad olla. Rummitee on otsas. Ma pole seda mitte kusagil poes enam näinud juba mitmendat nädalat. Mingi pervert jõi mu viimase teepaki ära, ma olin seda just laupäeva õhtuks hoidnud ja tohhoo till ae, enam polegi. Nüüd pean ma mingeid nõmedaid asju jooma. Need pole üldse nii head kui rummitee. Kui keegi seda veel poes nägema peaks, ostke ära ja tooge mulle, ma maksan raha tagasi. *sõltlane* Mul on vahepeal tunne, et mul on Galatea-sündroom. Vabandust, Gala, et ma end nii väljendan. Kahjuks see on nii. Mul ei ole enam enesehinnangut. Ma olen nii võlts (see ei kuulu enam Gala-sündroomi hulka, sest Galatea on originaalne ja roheline ja lahe). Ma räägin nii valesid asju. Kui ma midagi teen, siis ühel hetkel satuks ma justkui enda kõrvale ja vaataks, et wtf, ma olen ju täielik tauno. Melian on hästi loll. Ja ma ei oska enam inimestega suhelda. Kui ma peaksin midagi lahedat ütlema, siis nüüd on mul täielik mök-mök selle koha pealt, et mis nüüd? Kehalisest tulime täna ära trammi peale ja rääkisin Susanna ja Triinu ja Kätliniga Jeesusest ja ristiusust. Susanna kirus pidevalt Jeesust ja ütles, et Jeesus on kõiges süüdi ning katoliku kirik on loll. Kätlin viis kohe jutu üle sellele, et ta käis Lollide kõrval, sai oma saapad kätte ja nägi Lollidel mingit satanistist tüdrukut. Kuidas satanisti teiste seast eristada? Äkki see tšikk oli lihtsalt pentagrammiga goot või midagi. Mul oli ka kunagi pentagramm. Aga see oli õiget pidi pentakas. Ma andsin ta kellelegi ära mingi asja vastu. Kahju tegelikult. Reedel on jälle valgusfestivali mingi asi Linnahalli katusel. Ma lähen sinna ilmselt. Homme on kuus tundi. Reeded ruulivad. 32. keskkool on lahe. See näeb kole välja, aga see on suur ja seal on isegi psühholoog (mitte et see tähtis oleks) ja sealne menüü tundub normaalne. Huvitav, kas minna sinna pärast kaheksandat või pärast üheksandat? Aye? Miks ja kuidas Eminem ära suri? Jagage mulle ka informatsiooni. Ja raisk, ma tahan ka upgrade'ida oma bloggerit. >:O Niggacookies. Yarr.

No comments: