25 January 2007

Kaheks jagatud

Minu sees elab kaks inimest. Nüüd olen ma selles täiesti veendunud. Üks on Melian ja teine on Siiri. Melian on see, kes ajab täiesti jaburat juttu, teeb imelikke asju ja käitub imelikult ning on minu ebanormaalne pool. Melian ei meeldi mulle. Ta on peegel. Aga ta on selline peegel, et ta peegeldab asju valesti ja ebaterviklikult tagasi. Melian on nõme. Siiri on pisut toredam pool, ta on palju rohkem vait kui Melian ja ta on see emotsionaalsem pool, mis kirjutab ja joonistab ning tegeleb emotsioonidega. Melian ja Siiri on tülis, Melian omavolitseb räigelt ja ei luba Siiril teistega suhelda. Siiri on emo. Mitte musta emotuka ja muude emoaksessuaaridega, vaid lihtsalt emotsionaalne. Aga ta meeldib mulle rohkem kui Melian, sest ta saab suhtlemisega paremini hakkama. Enne oli Siiri esiplaanil, aga siis ronis kuskilt Melian välja. Ma ei taha Melian olla. Melian on nõme. Kurat, ma ei saa enam normaalselt suheldagi, Melian on ees. Keegi tehke minuga midagi. Laske maha näiteks. Goblin? Tegelikult mul ikkagi on probleemid, aga ma surun neid tahaplaanile ja teen nägu, et mul ei ole neid. Nii paljudele on minust vale ja võlts mulje jäänud. Selles on ka süüdi õnnelik ja kollane Melian. Melian on paha. Ma olen teistsugune. Ma ei oska suhelda.

1 comment:

imapeople said...
This comment has been removed by a blog administrator.