10 January 2007

Kas ma olen õnnelik?

"Vihkan selliseid inimesi nagu sina." -by Micchan Ausalt öeldes, ma ei teagi enam. Mu ema lubab mind larpidele, sest hinded on korras ja Tartusse samuti. Aga järgmisel hetkel suudab ta juba nii rämedalt bitchima hakata, et tahaks ta maha lasta. Õnneks on isa veel normaalne, hmm, peakski talle varsti helistama ja küsima, kas ta tahab mulle raha tuua (kuigi mul on raha). Mulle lihtsalt meeldib, kui raha on palju. Oh come on, kellele ei meeldiks. Tegelikult peaks endale varsti mingi dragoni raamatu ostma, PHB näiteks või siis midagi muud. DMG? Soovitage midagi. Ma usun, et hiljemalt veebruaris peaks saama ära ostma. Hmm, jälle offtopic. Õnnelikkuse koha pealt, mul on sõbrad ja nad on hästi toredad inimesed ja paljud neist mõistavad minu põhimõtteid ja värki, mõned muidugi ei mõista, aga nad on niisama lahedad. Well, that's all. Samas, sellist inimest, kellega ma kõigest rääkida saaksin, ei olegi. Ilmselt ei teki ka. Ma olen liiga omapärane ja mul on harjumus inimesi endast eemal hoida. Iseseisev ka. Alati võib muidugi ka mingit päevikut või blogi pidada ja seda ma teengi. "My apples love you." -by Cybie Milles üldse õnnelik olemine seisneb? Selles, et sa käid natuke aega pilves peaga ringi ja naeratad kõigile? Err, oota, see on mu tavaline väljanägemine või vähemalt enam-vähem midagi sellesarnast. Materiaalsetes asjades? Heey, ma tahan ka õnnelik olla, rääkige mulle ka, kuidas teie õnnelikud olete. I'll love you forever for that. Homme laen tormi pildid ka blogi üles, Vendi galeriis on nad juba püsti, aga failidega on mingi jama. Peab Photoshopiga pisut ässama ja saavad korda. Tsitaadid on toredad. Ma üritan neid siia nüüdsest hästi palju toppida. Kunagi peaks uue kokkutuleku tegema, hmm, laupäeval saab Oblivioni, jess! "Asi oli vist siiski minus. Ma elan mingite värdjatega koos, kellel ei seisa." -by Seebu

5 comments:

Goblin said...

*slaps Mel with a warhammer*
Get a hold of yourself damn it!
Inimesed on ainsad neetud idootsed loomad, kes tahavad õnnelikud olla. Teised loomad lihtsalt ON õnnelikud.
Inimesed seisavad varjus ja kurdavad, et on pime. Õnn on lihtne asi, sa pead lihtsalt endaga rahul olema. Kui sa oled endaga rahul, oled sa õnnelik, said aru, kurat võtaks. Muidugi ei tähenda see seda, et sa veel paremaks muutuda ei võiks. Ole enesega rahul ja kõik on korras.
Kasshaldjad. Phäh.

Deira said...

... What he said.

Tõsiselt. Õnne peab iseendas leidma. Ole endaga rahul ja võta kõike täpselt nii, nagu see on. Ole õnnelik selle üle, mis sul on, mitte ära mõtle sellest, mida sul (veel) ei ole. Suhtle inimestega. Mõtteviis "ma olen nii eriline, keegi ei mõista mind", mida sa siin demonstreerisid, ei võida sulle kunagi ühtegi sõpra, kes sind mõista TAHAKSKI.

Peale selle, inimesed on ühed üpriski egotsentrilised loomad. Otsi välja, mida kellegi ego vajab ja sul ongi sõber olemas. Pealegi veel selline, kes võib-olla sinustki midagi teada tahab. It's a give-and-receive kind of thing.

Ott said...

Kord tuleb aeg, mil sa loed oma posti uuesti ja sa mõistad. Me ootame, mil sa hakkad mõistma.

Melian said...

Tegelikult on need kolm postitust kõige kasulikumad kommentaarid, mida ma üldse kuulnud olen.
<3

Dani said...

Õnnelik oled sa täpselt siis, kui sa seda ise tahad.