11 January 2007

Lapsik

I feel so fucking childish. Hate that feeling. "Fucking humans. They're the only animals, who want to be happy. Other animals just ARE happy. Quit complaining and get bent, dumbasses!" -by Goblin Tegelikult on see kuradima hea nõuanne, äkki olekski parem lihtsalt endaga rahul olla, et ma olen selline nagu ma olen ja muud. Lihtsalt ignoreerida fakti, et kõik minu juures võib-olla ei olegi täiuslik. Ma ju üritan suureks kasvada, aga ma ei jõua teile nii kiiresti järgi ja vist seetõttu hakkabki mul imelik, et kõik nii täiskasvanulikud on. Homme on kuus tundi ja see on hästi mõnus. Võib-olla teen ma midagi pärastpoole. Kahju, et enam tormi pole. Meri on ikkagi päikeseloojangu ajal talvel ilus. Homne vene keele ja keemia kordamine nägi välja selline: "Russkii jazõk. Vot nii. Et me õpime nüüd vene kielt. Kakima käänded >.> Nii, siin on mingi leet kivi. I. Aleksander Sergejevitš Puškin uzbestnõi russkii paet. R. U Aleksandra Sergejevitša Puškina bõla njanja Arina Radionova. D. Aleksandru Sergejevitšu Puškinu bõla 38 let kogda on potšib. V. Natalja Nikalaevna Puškina ljubila Aleksandra Sergejevitša Puškina. T. Rossija garditsja Aleksandrom Sergejevitšem Puškinõm. P. Mnje tšasta gavarim ob Aleksandre Sergejevitše Puškine. Nii. Nüüd teeme mingi meeldejätmisskeemi. Generate something idiotic. imeniitelnõi - izvestnõi vene poeet. Nimega is(a) vest nõi. radiitelnõi - Uuu! U on ees. Siis on aleksil A taga. Kõik lõpeb aaga. aleksil bõla njaanja arina radionova, kes oli radioaktiivne. daatelnõi - aleks ostis endale hobuseraua ja teeb laia naeratust ning haagib selle U-kujulise junni oma nimele sappa ja põrkab joostes vastu dattelpalmi. Kõneledes vanusest, ta potšib 38-aastasena. viniitelnõi - natašal on aleksi vastu tekkinud sügavad tunded, kõneleme armastusest, järelikult V kääne. Nata on emane A+ ja tema nimede taga on A. Anarhist on ta ka peale kõige. Puškin kannatab endiselt A-tähtede käes, sest Nataša pööras tema ka anarhistiks. tvariitelnõi - Venemaa karjub karditsja om, em, õm, kõik kuribohi jumalad on aleks endale eeskujuks võtnud ja lisas need oma nimele, et leet olla. predložnõi - Mulle räägitakse (tšasto) OB aleksandrest. E on lõpus, sest aleks leiab, et ta on elevant." Galatea mainis ka kunagi väga ammu, et ta õpib koos viirukiga vahest, sest see paneb teda jaburaid asju tegema ja jaburad asjad jäävad meelde. (Gala, sellest pole midagi, kui sa seda ei mäleta, mina mäletan küll.) Unustasin selle vahepeal ära ja hiljuti sattus kätte "Supermälu", mis õpetas ka, et seosta enda jaoks raskesti meeldejäävad asjad täiesti absurdse stuffiga ja see jääb sulle meelde. "Kovolentne side Kovolentse sideme saavad endale hankida ainult ühiste elektroonpaaride omajad. Element ---> keemiline kaboom (tuumaplahvatuse pilt) ---> väärisgaas (joonis gaasiballoonist) Mittemetallidel on rohkem raha. Järgneb joonis kartulist." Niimoodi ma õpingi, kui üldse õpin. Ja muide, täitsa häid hindeid saan, soovitan ka proovida.

2 comments:

Deira said...

Ooooh, gotta try that one.

suvaline keemik said...

kovAlentne side ;)