13 January 2007

Laupäev

Lumi! Lumi on maas! Kui ilm niimoodi jätkab, saab varsti juba kelgutama minna. Ma olen täna juba päev otsa kirjutanud, 41. peatükki on üleval, üks veel ülevaatamisel ja üks pooleli. Varsti saab raamat valmis, siis avaldamisele ja ma tõesti kavatsen kuulsaks saada :P Isegi kui see ei pruugi olla parim asi, mida lugeda (inimeste maitsed on erinevad ja mõtted käivad eri radu pidi), on see Eragonist parem ja selles olen ma kindel. XD Mul on hunnikus uut muusikat, mis mulle meeldib. Varsti peaks ühe võistlustöö ka ära lõpetama ja alustama teisega. Esimene on nukk (üle pika aja teen toolshadingut) ja teine ilmselt tavapilt, mida Photoshopiga pisut kaunistada kavatsen. Auhinnad on teisel võistlusel vägagi ahvatlevad. Peale selle on mul veel vaja ära lõpetada kunstiolümpiaadi tööd, mida ma ei viitsi üldse teha, sest minu joonistamisstiil on paari nädalaga nii palju muutunud, et kasulikum oleks vist tõesti täiesti uus paber võtta ja otsast peale alustada. Kahjuks ma vist ei viitsi... Kolme musketäri on ka vaja lugeda, kohustuslik kirjandus ikkagi. Siis on veel vaja kirjutada lühike kõrvalepõige ühe oma jutus ringitšilliva trolli kohta, sest Sue palus seda teha. Samuti raamatutegelasi illustreerida... Ma ei jõua sellega kunagi valmis! Söögiks on lasanjet. Varsti peaks seda tarbima. Ja David/Aldarion kavatseb Inglismaale vahetusõpilaseks minna. Kui ta mulle seda eile ütles, olin ma nii kurb ja pidin peaaegu paanikasse sattuma. Ma ei taha, et ta ära läheb. Ta on läbi aegade just see vajalik tugi olnud, mida ma vajan ja kui ta ära läheb ja tõesti Inglismaale kooli sisse saab, siis ma masetsen küll päev otsa. Internet on küll suhtlusvahend, aga ma ei näeks teda terve aasta otsa :/ Võru ja Tallinna vahelt on lihtsam sõita kui Inglismaa ja Eesti vahelt. ;____; Ma lubasin, et ma küpsetan talle muffineid, kui ta Tallinnasse tuleb ja I vooru edasi saab. *tears*

3 comments:

Uvatha said...

Aldarion elab Võrus???????????



Argh.

Melian said...

Sa ei teadnudki? :P

Uvatha said...

Mkmm...
Mõmm. Nojah.