29 January 2007

Ma ei tahtnud nii teha

Esmaspäeva õhtu juba, aga laupäev on täis planeeritud. Seekord vean end terviseriketest hoolimata Elesgali koosolekule kohale (kell 13.30 Viru keskuse keerlevad uksed, Melian, jäta meelde), lähen Azeloriga uisutama (kell 16.30 ole enam-vähem linnas) ja siis Vintsu sünnipäevale (kell 18.00 peab kohal olema). Mida ma talle kingin? Ma ise mõtlesin ühe toreda neoonrohelise kootud asja peale (ei, mitte vasakule, mu kallid sõbrad), aga kuna see stalker loeb ka mu blogi, siis ma ei ütle, mis ta kingiks saab. >:) Mina saan teoreemide ja tõestamise osast matemaatikas aru ja see meeldib mulle. Loodetavasti saan kolmapäevase tunnikontrolli parema hinde kui 3. Ma olen isegi keemia korda saanud, mul on seal ainult neljad, see on hästi lahe. Eesti keele 8. tunnist (klassijuhatajatund ja Ennuse Kirjandus vahetasid kohad meie armsa eesti keele õpetaja ammuse Saksamaa-reisi tõttu) sain ära, sest ma olen lahe. Tegelikult oli mul lihtsalt "Kalevipoja küsimustele juba kirjalikult vastatud ja Ennus ütles, et ma võin ära minna. See oli lahe. Mul on mingi värk oma saabastega ja üldse asjadega, millel on nöörid/haagid. Väga meeldivad. Roar. Meenutab seda, et Minea lubas selle peale mõelda, et ta mulle pihiku kunagi õmbleb ja see, et ma tahan korsetti. *unistab veel igasugustest nööridega asjadest* Praegu räägivad kõik siin kodus sellest, kelle poolt peaks hääletama valimistel, ema tahab Isamaaliitu valida ja vanaema on temaga nõus. Vanaisal on nagunii kõigest pohhui. Ma ütlesin, et valigu Keskkerakond siis juba ja seepeale jõllitati mind nagu eluaegset kriminaalkurjategijat. Helistasin Mialeele ja vaene tüdruk oli sellise häälega, nagu ta hakkaks ta kohe ära surema (või on seda juba teinud). Mul oli temast nii kahju, ma ei tahtnud teda üldse üles äratada, aga ta ütles, et ta tuleb homme Tallinna ja toob Curuniri salli kaasa, mis on väga tore, sest siis saan ma selle käsitööõpetajale esitada. Ema tegi praegu ettepaneku, et ma võiksin oma erakonna luua. Keskerakonna noorterakuke. Savisaar annab meile kohe palju-palju raha. Ja nii edasi, seda ta rääkis praegu hetk tagasi. Ma ei usu väga, et ma tahaks oma erakonda teha, pigem... Nah. Liiga vastutusrikas ettevõtmine. Mul oleks sinna Curuniri ja Riionit ja Deirat ja Mialeed ja Dani ja Goblinit vaja või vähemalt nendesarnaseid inimesi. Siis teeme erakonna. Elesgali erakonna. E-erakonna. Võidelgem rollimängude nimel! Ei, see tunnuslause on liiga mage. Midagi paremat, aye?

No comments: