21 January 2007

*oskab uisutada*

Mina õppisin eile uisutama. Vendementi kokkutulek oli niisiis ja uisutamas käisid Dru, Dellu, schnaton, miaus ja mina. Mul on oma teooria tegelikult, et kui mina midagi ei korralda, siis ei toimu ka midagi. Selle kokkuka korraldasid Horze ja Jobu ning ei tulnud lõpuks ise kohalegi. Aga vahet pole, minu meelest on väikesel seltskonnal see pluss, et ei teki seda gruppideks/kampadeks eraldumist. Viimasel kokkukal olid kõik üheskoos ja seda oli tore vaadata. Tegelikult ma ei kukkunud väga palju, kuid vasakul puusal on üks sinikas ja parem põlv on katsudes valus pisut. Ikka juhtub. Aga ma tahan veel uisutada 8D Ma magasin täna poole üheni (see tähendab - taaskord 12 tundi und :|) ja ärkasin selle peale, et vanavanemad koju tulid. Ma näen (vähemalt enda arvates) pidevalt deja vu'd ja see on väga häiriv. Uuendasin blogide nimekirja, nüüd on seal Seebu, Mialee 2 ja Ebling. Eblinguga seoses, ta on mulle massaaži sees. Ma olen täna päev otsa täiesti mõttetu olnud ja mitte midagi teinud, aga varsti peaks siiski asjalikuks hakkama, õppima, oma jutule plotti edasi mõtlema ja võib-olla kirjutama. Päris paljud on täna aidanud mind sellega, et inspireerisid mind. Naitsirk ja Sue olid eriti lahedad. Karya ka. Ma kasutan nende ideid kindlasti. Mu unenäod on rahulikumaks muutunud. Vähemalt ei ole seal enam paanikat. Väga tore on oma sõpru unes näha. Päriselt ka. Dru rääkis, et 32. keskkool on leet. Ilmselt viib minu tee sinna, kui just midagi muud vahele ei tule. Kui palju seal rollimängureid on? 8D "How many Leos does it take to change a lightbulb? Leos don't change light bulbs, although sometimes their agent will get a Virgo to do the job for them while they're out!" XDD Ma ei saa. See on nii tõsi!

1 comment:

Ashi. said...

Kuidas see õige on? Dude, you don't have an agent. .__.