27 January 2007

Peaaegu

Ma olen Melianist üle saamas, ta ilmub nüüd aina harvemini välja ja see on hea. Aitäh kõigile, kes oma abi tema hävitamisel pakkusid. Aga Melianiks kutsuge mind edasi, sest Siiri on mu pärisnimi ja Melian eraldab mind reaalsusest. Täna oli kunstiolümpiaad. Olin äratuse pannud 7.30-ks, kuid arvake ära, kes üles ei viitsinud tõusta ja poole üheksani voodis vedeles? Mina loomulikult. Ma sõin kiirkorras ja lõpetasin nii palju kui jõudsin oma pilti. See tähendab... Üks nurk jäi ikkagi valgeks. Aga vahet pole. Liimisin asjad kokku, panin selle väikese laheda koti vöö peale ja pliiatseid täis ning seadsin sammud Kevade tänavale kunstikooli. Panin end registratuuris kirja, sain numbri 23. Väga nummerdatud mulje jättis. Nagu poleks mul enam isiksust ega iseloomu, nagu oleksin ma üks neist valgetest näotutest kogudest oma pildil. Kleepisin ühe 23-e oma kodutööle ja läksin üles klassi number 10. Neetud numbrid. Siis toodi meile teoreetiline osa, kunstiajaloo pool läks kergesti. Paari asja ei osanud. Seejärel sain loosiga praktilise töö teema, "Iga laps toob oma õnne" ja hakkasin seda joonistama. Päris hea tuli välja, kuid mitte parim. Üks poiss joonistas seal väga hästi laevu. Pärast vaatasin galeriis olümpiaaditöid - lihtsalt uskumatu, et mõned nii hästi võivad joonistada... Tulin ära ja helistasin Azelorile, ütlesin, et ta võib välja ronida ja ta küsis, kas ta võib Mihkli ka kaasa võtta. Lubasin. Siis helistas Kaisa ja tahtis mind Virus näha, sest tal oli vaba aega. Läksin Virusse ja jõin ta kohvi ära. Siis läksime Plaza juurde, ta pidi Evendiriga kokku saama, tee peal nägime Haanat ja Bonifatsiust. Juheee. Läksime kinno, ütlesin Evendirile tere ja läksin minema. Nägin tee peal Antonit. Kuna mul oli igav, läksin ma CoffeeIni ja ostsin endale kohvi. Praktiliselt viimase raha eest. *niu* Läksin Viru keskusesse tagasi ja olin natuke seal, siis helistas Azelor, andsin neile oma koordinaadid ja nad leidsid mu üles. Azelor helistas Tõnisele ja ka tema leidis meid üles. Me igavlesime pisut teise korruse ühe pingi peal ja Azelor luges mu saabaste augud üle. 72. Kuna meil oli igav, läksime me linna. Nägin seal välisuste juures Triinu ja Melanit, Triin oli mingi "ISSAND JUMAL MIDA SINA VIRUS TEED?!" sellise häälega, et omfg, Viru on tema oma ja teised seal olla ei tohi. :D Läksime Maci, aga kuna seal ei saanud kaardiga maksta, siirdusime Hessi ja sõime seal. Siis läksime Azelori juurde tšillima ja tal on hästi lahe kass. (H) Mihkel Azelorile: "Mida me siis täna öösel mängime?" Ta ei mõelnud ega öelnud seda üldse vasakule, mina olin esimesena naerukrampides :D Siis ma soovitasin neil pisut vasakule mõelda... XDD Nüüd ma kuulan neid Eurovisiooni lugusid telekast, suht crappy, aga ma ei tea, midagi läheb kindlasti läbi. Laura pole enam nii hea nagu eelmisel aastal. Inteka võistluselt sain eriauhinna. Crappy. Ma oleksin tõesti rohkemat tegelikult oodanud. Aga... Noh, ei vedanud seekord nii palju. Ma olen sealt kogu aeg eriauhinnaid koju tarinud. Peaks uue võistluse tegema Intekasse kunagi, ma usun, et ma võin ka korraldada, ma vähemalt loodan, sest mul ideid on. Rummiteed ;__;

2 comments:

Dru said...

No aga kuidas läks seal siis?? :D

Melian said...

Blaaah!!! See on nii raske küsimus. Ma ei tea veel tulemusi, selles ongi asi.Teatatakse koolidesse kunagi.

Aga ma arvan, et enam-vähem hästi läks. ;)