18 January 2007

Pingviino ei tulegi uiskama! :|

"Ma nägin und. Naljakas oli, sest peas põimus kõik, mis ma nädalavahetusel mõtlesin. Lõpuks nägin, et ma lähen Savisaarega jooma. Kahju, et ma ärkasin." by Curunir Nagu ma Curu blogist lugesin, oli mingi kamp Kadrinas olnud eelmine nädalavahetus. Kahju, et keegi mulle ei öelnud. Ma oleksin ka tahtnud minna. Aga vahet pole ka. Goblin rääkis, et neil oli seal huvitav olnud. Mu klassiõed on imelikud, nad küsivad enam-vähem iga päev sellise nilbe häälega, kas ma olen Gobliniga Urus käinud ja kas ma olen Deiraga Urus käinud ja kes on Deira ja kes on Goblin. Üks hea põhjus, miks kooli vahetada. Ma ei talu enam seda, et kõigil klassist on mu sõprade, muusikamaitse, elustiili ja mille iganes kohta midagi vinguda. Olen, kes ma olen ja see on mu oma asi, kellega ma sõbrustan ja mida ma oma sõpradega koos teen, sest see on lahe minu arvates ja ma ei vaheta oma sõpru selle pärast, et Getterile või Andrale ei sobi fakt, et mu sõpradel nö. "varjunimed" on. Las olla. Minul on ka. Väga vähesed rollimängurid liiguvad ringi oma pärisnime all. Mirju, Vahur (ta on üldse rollimängur või? Vahet pole) ja vist keegi veel, kuid mulle ei tule praegu keegi rohkem ette. See on rollimängurite kogukond. Ja Urg on lahe koht. www.urg.ee Kordan endiselt keskkooli-küsimust. Ma ei taha reaalaineid. Ma tahan humanitaaraineid. Ma tahan Tallinna kooli. "Ja kuidas veel! Seikluslike rollimängude abiga saad seigelda maailmades, kuhu muidu iial ei pääseks. Filmide ja raamatute vahendusel on sul võimalus paljusid nendest maailmadest näha, kuid vaid rollimängus on sul võimalus olla ise selle filmi või raamatu peategelane ning langetada ise peategelase tehtavad otsused. Selle asjaolu tõttu ei ole kunagi võimalik ette ära määrata mängu lõpptulemust - sündmuste muutjaks saad sina!" -by Priist Miks kõik seda raamatut/lugu/juttu lugeda tahavad, mida ma kirjutan? See ei ole niivõrd hea. Kuigi lugejad väidavad täiesti vastupidist ja ainsaks veaks pidid olema paaris kohas sõnakordused. Aga ma ei julge seda Deirale ja Hoarile lugeda anda, jumala eest, ennem hüppan ojja. Hoar teeb küll nägu, et okei, ma ei kritiseeri, aga ikkagi. Nagunii kritiseerib. Ja siis teab juba kogu maailm *elab pidevas paranoias* Võib-olla ma kunagi lasen teil seda lugeda. Võib-olla ei lase. "Die pretty but die!" -by Sue Homme. Homme. Homme. *väike ja rõõmus*

3 comments:

Dru said...

Meie kool on lahe ^^
Meil koguaeg toimub midagi & meil on lahedad õpetajad & üleüldse on meil tore :D

Tallinna 32. KK ;)

Deira said...

Anna ikka lugeda. Pretty please? *puppy eyes*

Aa. Muide, selle Deira ja Goblini värgi kohta, mis sul klassis toimub. Sellega juhtus garderoobis selline huvitav lugu paar päeva tagasi.

Ma arvan, et need olid sinu klassist mingid piffid, kes ennast riidesse panid parasjagu, kui ma neist mööda oma garderoobi läksin. Panin parasjagu jopet selga, kui keegi hästi vaikse ja kartliku häälega hüüdis "Deira!" Alguses mõtlesin ma, et äkki nad ütlesid tegelikult midagi muud, aga siis otsustasin vaadata ikkagi, kas keegi hüüdis mind. Pistsin pea garderoobi seina tagant välja ja nii pea, kui seda teha olin jõudnud, jooksid need piffid kähku minema nurga taha ja sealt hüüdsid, ise nii meeletult itsitades, et ma arvasin, et neil kohe silmad peast välja lendavad ja end vastu garderoobiseina lömastavad: "Tsau, Deira!"

See oli samaaegselt nõme, koomiline ja haletsusväärne. Mul on neist kahju. :)

Uvatha said...

Deira, mul on ka umbes selline teema koolis. Või noh, mingi segu sinu ja Meliani toodud variantidest.
See on nõme=_

Aga õnneks on põhikooli lõpuni vaid...poolteist aastat(ma suren)...