10 January 2007

rääkige mulle ka.

HA. XD Goblinil on blog. Ma ei teadnudki. Nüüd tean. Ta postitab sinna hästi tihti ja see on lahe. Erlessal on läpakas, aga ma ei tea veel, milline see välja näeb. Goblin ütleb selle kohta neetud läpakas. Dunno why. Käisin täna muuli ääres ka korraks (mis seletab külmunud sõrmi), torm oli ilgelt leet. Ma tegin telefoniga pilte ka, nüüd võiks need arvutisse ka kuidagi saada, siis oleks hästi lahe. Tormine meri & päikeseloojang = <3>___> "Teate, mis oleks lahe? Kui saaks kirikus enne jumalateenistust mingi tüübi risti lüüa." -by Dani (Goblini blogist)

4 comments:

Dani said...

""Teate, mis oleks lahe? Kui saaks kirikus enne jumalateenistust mingi tüübi risti lüüa."

-by Goblin"

Tegelikult rääkisin sellest mina. Goblin pani selle lihtsalt kirja.

Melian said...

Okei, parandan ära =)

Uvatha said...

Mulle meeldib ka Goblini blog.
See on hästi huvitav:D
Ja mis kõige parem, ta ei hala, nagu mina koguaeg.

Erlessa said...

Mu läpaka nimi on Buffy, muuseas. Sillu ja Seebu pandud nimi.