31 January 2007

Täna oli mingi eriti imelik päev koolis, aga kolmapäevad ongi imelikud. Käsitöötund oli kõige lahedam, me viltisime ja ma sain enda oma valmis ja läksin minema. Viltimine on lahe. Hästi mõnus on selle villapalliga mässata, seda sisse seebitada ja ühest kraanikausist teise tõsta. ^___^ *mõtleb ka kodus viltimistöökoja sisseseadmise peale* Trollis nägin Draugluini, ta näeb nüüd juba pisut normaalsem välja. Tal oli kaasas Jaanika. Ma läksin nendega Virusse... Teeme nii, et virupiffide osast ei räägi, see oli liiga roosa ja okseleajav, aga mis parata, igaühel oma tutvusringkond. Keegi Mai-nimeline piff ja Kala-nimeline tüüp liitusid meiega, läksime Virust ära ja suundusime vanalinna. Kala lahkus meist. Läksime Varblasele, seal mossitasid üks emo nägu piff ja üks ilgelt pika lõuaneediga tüüp (tegelikult nägi ta lahe välja) ja mingi hetk tilkus sinna veel mingi seltskond kohale, paar räpparit olid seal ka ja mingi metalist, kellel olid lahedad saapad. Läksime Varblaselt ära ja meil ei õnnestunud kellegil seda pika neediga tüüpi endaga kaasa saada, sest ta pidi Viimsisse oma tüdruku juurde minema. Blah. Me otsustasime Woodstocki minna oma seltskonnaga, kuid sealt aeti meid välja. xD Läksime Levikasse, jäime tee peal räpparitest ilma ja Levikasse jõudis meid ainult kuus. See koht näeb hästi lahe välja. Kahjuks ei saa seal kaardiga maksta. Me kraapisime kõik oma viimased rahad kokku ja ostsime ühe tee. Vahepeal hakkasid mingid inimesed seal omavahel amelema, Draug ja tema tšikk on suht nunnud koos ^^ Nad on isegi ühte nägu pisut. Ja see emo moodi tšikk oli ka lahe, tal on aipi3 kõik augud. (H) Pille-Jaanika omand saabus ka kohale koos Käxiga, viimane näeb muide ilma harjata ääretult koomiline välja ja tahtis Jaanika telefoni pandimajja viia. :D Tänu minule sai vaeseke oma mobiili siiski tagasi. Läksime ära, teised läksid Varblasele tagasi ja mina koju. Draug ja Käx kallistasid mind sõidutee peal, see oli üks kõige ekstreemsemaid kallistusi viimasel ajal, autotuled hõõgusid ees ja samal ajal keerutas Draug mind ringi. Aga lahe oli. Evanescence - Imaginary Ikkagi, kolmas koht. Ma olen enda üle uhke. Ma poleks sugugi osanud arvata, et ma sealt üldse mingi kohaga koju tulen. Homme on samuti kuuetunnine päev + 8. tund koor. Lahe, veel üks vaba tund. Deira võiks juba kooli tulla või midagi, kuidagi tühi on ilma temata, ma pole temaga nii ammu rääkinud ja süümekad on juba. Helistan talle täna õhtul ja soovin head ööd või midagi. Ta elab nüüd uues majas, võiks talle kunagi külla minna. Kui talle sobib. Curunir saab salli lähipäevadel tagasi. Kes on Tallinnast Curuniri vaatama minemas? Kadrina/Tartu/kus iganes Curu praegu on? Ma tahaks talle salli tagasi anda, Ravell nägi selle ära. Goblin ja Gala ja Dani võiksid mulle kunagi külla tulla. Ühe inimese võite veel tuua. Ma teen teile süüa, pannkooke või muffineid näiteks. Ja kui te Tartust seda head rummiteed leiate, ostke palun! See on täiesti otsas. Sillut tahaks ka näha, Erlessat samuti. Eriti veel seda Buffy-kastikest, mis Erlessa-tibiga kaasas jõlgub. Ma jään teid endale külla ootama, ülejärgmine nädalavahetus näiteks, või millal iganes te tulla tahate. M.

4 comments:

Dani said...

Heh, eks ma ürita millalgi sinu poole jõuda:)

Melian said...

Jään sind siia ootama! ^__^

Erlessa said...

Ma tulen Tallinnasse vaheaja lõpu nädalavahetusel, äkki siis näeme?

Melian said...

Kindlasti!!