28 February 2007

100. post!

Homme tuleb mingi huvitav päev. Me lähme Hoarmurathi ja Terryga riiet ostma, üks tahab kuube ja teine tahab keepi. Hmh. Ma ei tea, kas mu ema saab mõlemad asjad Draakoni Südameks valmis:/ Loodame vähemalt. Kaisaga käisime täna Loodusmuuseumis, kirjutasin selle töölehe ära. See tädi seal oli väga tore, pakkus end appi ja puha, nii et sain kiiresti valmis ja siis läksime läbi vanalinna, kus ma rääkisin talle Tupsu räpase saladuse ja siis olime me mõlemad natuke aega naerukrampides. See väike tore friik on nii armas, et tuli minuga koos trolli peale, kuigi ta oleks teist teed pidi kiiremini terminali saanud. Vendis möllasin ka natuke, nüüd on meil kolm uut alafoorumit ja kolm uut gruppi, kuid asi ei ole veel avalik. Järgisin kaasfoorumlaste soovitusi grupid teha postituse hulga järgi. Ei, spämmi sellest ei tule. Ma lihtsalt ei lase. Pole vaja isegi muretseda. Reedel on mul ca 2 tundi vaba aega linnas, enne kui rongi peale lähen (jap, ikkagi hilisem rong) ja koju ma eriti minna ei viitsi. Kui just keegi ei taha minuga linnas chillida natuke aega... Mis oleks väga armas. Küll ma endale tegevust leian. Rong läheb kell 17.00! :) Ja nii hea meel oli täna vaadata seda sulavat lund ja märga musta asfaldit, toreda varakevadise tunde tekitas. Mmm, ja mesi on hea. Juubeljuubeljuubel! 100. post. Lõpuks ometi.

No comments: