17 February 2007

37.4 palavik

Et siis jah, mul on ka see okseviirus. Eile sai korralikult oksendatud, aga õnneks oli Goblin siin ja rääkis sellest, kuidas see varsti isegi naljakaks muutub. Kummeliteed olen joonud ühe tassi, aga see oli liiga magus ja hommikuks peaks teise tassi veel tegema, aga ilma suhkruta. Täiskõhutunne on, niisiis ma ei söö. Ainult joon. Vett. Palju vett. Goblin ja Erlessa helistasid eile mingi kuue paiku umbes, võib-olla ka pisut hiljem ja ütlesid, et Deira ei võta ühendust ja siis tulid nad siia. Nad istusid õhtu otsa oma läpparites, sel ajal, kui mina oksendasin. Ma arvan, et ma sain selle viiruse emalt. Ta on siin ka paar päeva kodus istunud, aga ta ei oksenda. Mina oksendan. Palavik on mul ka, aga Goblin ei lubanud mul palavikualandajat võtta ja siis ma lihtsalt joon võimalikult palju. Ma vihkan haige olemist. Kurat, ma ei saa ju muidu esmaspäeval "Kehaturgu" vaatama minna. >:/ Aga noh, suva, eks ma siis üritan tervemat nägu pähe teha. Erlessa jääb veel üheks ööks siia. Ai... peavalu.

No comments: