6 February 2007

Amaretto

Koolis oli täna eriti mõttetu, kunstitunnis kustutasin oma vana pildi ära ja tegin uue. Järgmine kord võtan metalisti ette. Me teeme kalendrit, klass on paarideks jagunenud ja mina joonistan koos Caroliga. Iga kuu esindab ühte alternatiivkultuuri. Kui ma ei eksi, siis Till teeb sama asja. Laulukooris läks Sooaluste täiesti hulluks, ta hakkas rusikatega klaverit peksma ja karjuma, kui Getter ja Kristel ära tahtsid minna, ma olin samal ajal täiesti naerukrampides :D Mingi et, "KUSKILE TE EI LÄHE, TE OLETE LAULUKOORIS AINULT 15 MINUTIT" jne. XD Pärast läksime Kaisaga Knopkasse ja mingi koristaja üritas meid tee peal luuaga peksta, aga me jooksime minema ja jõudsime õnnelikult Virusse. Ta sai sealt oma asjad ostetud ja sel ajal, kui ta paberipoes surfas, läksin mina teepoodi ja ostsin suht lambist Amarettoteed. Ma rääkisin selle müüjaga ka, ta ütles, et neil pole isegi kataloogides enam rummiteed :( See teeb mind nii kurvaks... Poleks pidanud Ventlastele kokkutulekul seda teed lauale panema! Aga siiski, mul on Amarettoteed. See on mandlite ja amaretto ja mingite huvitavate lisanditega ja ta on soe ja hea. Must tee. Ja maitsev, selline magus. Mul on seda teed veel palju. Aga ma kavatsen seda tõesti anda ainult neile inimestele, kes mulle erilised on. Huvitav, kas see Galale maitseks? Ja kuidas ta tervisega üldse on? Gala oksendab ka, aga ma loodan, et ta saab peagi korda. Ja ma loodan, et see vaade rpg saab peagi hoo sisse, Kuriboh olgu teile eeskujuks - tal on tegelane tehtud ja postitatud ja valmis mängimiseks. Üldse, ta tuleb laupäeval Tallinna ja siis ma saan talle jõulukingi ka lõpuks ära anda :) Reedel lähen Kaisaga Prestige'i vaatama, see pidi hea film olema. Nightwish - Feel For You

No comments: