1 February 2007

^____^!!!

Ha, 2. koht oli ikkagi *uhke* Ravell oli enne vea teinud ja tuli täna ütlema - tegelikult, Siiri, said sa teise koha. See on lahe! Ma lähen esmaspäeval kella neljaks Kunstikooli autasustamisele. Ma ei suuda uskuda, et Mirko tahab meie kooli tulla (Prantsuse Lütseum, need, kes veel ei tea). Ma üritan teda siiani ümber veenda. Keskkoolipaberid on küll head, aga kogu see värk ei tasu end ära. Päriselt ka mitte. Tariqiga oli täna huvitav vestlus religiooni teemal, ta soovitas mul direktorile ka sellest religiooniõppest rääkida. Õu, meie kooli gümnasistid! Kas meil on tõesti religioon õppekavas? Lahe, ma ei teadnudki. Ja Wolfchant on hea. Mul õnnestus ühte nende lugu kuulata ja mulle hakkas väga meeldima. Üritan nende muusikat endale veel hankida. Blogile teen ka peagi ümberkujunduse, teksti värvi vahetan ära ja fondi vist ka. Aga vaatab seda asja. Kuidas teil läinud on? -Mel

2 comments:

Ashi said...

Tasub ikka end ära. Suhteliselt hea hariduse saab ikkagi kätte.

Melian said...

Muidugi, aga ikkagi, on tohutult põhjuseid, miks sinna kooli mitte jääda.