27 February 2007

Ha, Poogna perekonnanimi on Poogen ^^

Plokkflöödi ajal helistas Poogen ja meenutas, et meil oli kokkusaamine. Väga hea, poole tunniga olin linnas ja jõudsin talle isegi Tiimarist kingi võtta. :D Vanatoi sai 22 esmaspäeval. Ma kinkisin talle kollase karvase pastaka, mille peal on vahtkummist suur 4 (22=2+2=4) ja paki roosasid sulgi. Ohyeah, ta rääkis, kuidas ta Hundut nendega kiusama hakkab. Aa, ja ma täitsa ei imestaks, kui homme ujuks mingi Merlin või selline japanist külje alla ja ütleks kiljuva häälega, et õu, ma nägin sind eile mingi mehega linnas!!!11oneone!!!1 Aga vahet pole, mul oli tore. :D Eriti vahva oli ta taskuid tühjendada. Tal on seal huvitavaid asju. Kurk on veel natuke valus, tasemetöö oleks võinud paremini minna ja "Lolita" sai läbi loetud. Ausalt ka, see on hea raamat! Ma soovitan nüüd ka teil seda lugeda. Hoarmurath saab "Lolita" homme, tema järel on järjekorras Maria. Hmm. Makes me feel popular. Yap, yap, yap, nädalavahetus-nädalavahetus, võiks ometi kiiremini kätte jõuda.

No comments: