10 February 2007

Hang me high!

Lõpetan praegu seda pilti, mille ma Kuribohile kingin. Ta tuleb täna Tallinnasse. Alles eile oli hommikul nii umbes -20 kraadi külma, täna on poole soojem. Mulle meeldib see. Varsti tuleb kevad... Kohe on märts! Ja märtsikuus... ^^ ...Not telling! Varsti tuleb suvi... Ja siis on see nõme talv läbi. Aitab kah lumest. Minu jaoks oleks ideaalne selline kliima, kus ainult veebruaris on lund ja ülejäänud sügise ja talve oleks selline tore hilisporine sügis. Kuust ajast lumest täiesti piisab. Ja kevad ja suvi võiksid palju pikemad olla. Suvi algaks juba maikuus ja lõpeks septembris. Ja noh... Kevadet võiks siis ka pisut olla, sest kuskile peab ikkagi Kaisa sünnipäeva ka mahutama. 8) Taevas on sinine! Lõpuks ometi, üle nii pika aja! Ja taevas on pärispäike. See tähendabki seda, et kevad on kohe-kohe käes ja aitab sellest tobedast talvest, mis on tegelikult omamoodi päris armas, kuid kestab liiga kaua. Mulle meeldib talve juures uisutamine, lumi aknalaual, vanalinn ja sõbrapäev. :) Ooperifantoom on endiselt pooleli... Loen seda kunagi edasi, kui aega tekib. Praegu pean pildi ära lõpetama, mul on üks tund aega, enne kui välja lähen. Kurb fakt on see, et mul on kõik nädalavahetused planeeritud. Peamiselt küll laupäevad, kuid pühapäevad võiksid ka olla. Täna on Kuriboh kella kolmest alates Tallinnas ja homme pole midagi plaanis. 17. on esinemine ja pühapäeval pole jälle midagi teha. 24. on Elesgali koosolek, võib-olla ka piknik pronkssõduri ees ja vanaisa sünnipäev. Taaskord on pühapäev tegevusetu. 3. märts on alles esimene vaba laupäev ja noh, tegelikult enam ei ole ka. >:Dõ Aldyl on varsti sünnipäev, peab talle kingituse leidma kuskilt.

No comments: