14 February 2007

Hoarmurath koob.

Istub siin minu kõrval ja koob mulle jalasoojendajat. Täna saab see valmis ja siis ma saan minna läbi linna oma rohelise-mustatriibuliste jalasoojendajatega made by Hoarmurath. After Forever on nõme. See lugu, mida me praegu kuulame, on küll pisut parem kui nende ülejäänud lood, aga endiselt, ei midagi erilist. Whee, jälle Nightwish ja Hoar karjub minu peale, et ma midagi huvitavat kirjutaksin. Okei, ma üritan siis. Mul oli täna ääretult meeldiv hommik. Seda paari sõnumi tõttu (: Et jah... Õnnelik olen ja elu on lill. Keegi vastas täna sellele elu-on-lill-kalale, et ka lilled närbuvad... Aga kui ei närbuks? Käsitöös viltisin üksinda. 17 vildisüdamekest, täna õhtul õmblen veel täringuid peale ja need, mis ilma jäävad, need jagan lihtsalt suvaliste vahel laiali. Miks inimesed arvavad, et nad teavad minust jube palju, sest et ma ekstravert olen? Nüüd ma panen blogile überroosa kujunduse ja kirjutan võib-olla veel.

No comments: