26 February 2007

Kiisu kiisu kiisu tule siia

Päev möödus igavalt. Ma ei teinud suurt midagi peale puhkamise. Oma toa seina (selle, mis voodi kõrval on) kleepisin pilte täis. Mul on nii hea meel neid vaadata, või siis, ükskõik millist neist vaadata ja kohe jutustab ta mulle oma loo. Alati, kui ma joonistan, mõtlen ma pildile taustaks ka jutu.
Nightfall'i lugu on kõige ilusam, võib-olla panen selle ka siia kirja.
Mu desktopiks on Azrud, enayla kass. Selline armas must karvakera. Ma proovisin teda ka joonistada, päris armas tuli välja. Ohtralt sai küll kustutatud, aga ma pole varem kasse eriti joonistanud. O.o
Seejärel saabus siia seniilsete vanatädide sülem ja mind käsutati oma tuppa.
Läksin raamaturiiuli man ja leidsin sealt "Lolita". Esimese osa lugesin läbi. See raamat on kriipi... Aga ma loen ta läbi.
Sülem lahkus umbes viie paiku lõplikult ja siis tohtisin ma oma toast välja tulla. Läksin kööki ja sondeerisin pinda. Midagi söödavat ei paistnud. Tulin arvutisse, rääkisin Träguniga diipi juttu ja tegin seda ikka tükk aega.
Varsti õppima.
Homme kooli, yayzorz, ja mu kurk on üpris terve juba. Laulda juba saab. Vähemalt midagi positiivset.

Muide, Erbium on täiega lahe fotograaf!


No comments: