26 February 2007

Kostüümidraama

Eile õhtul värvisin juukseid. Nüüd olen ma peast oranž. See on lahe. Siiski, tagant võiks tulemus parem olla ja kui ma lähipäevadel raha saan, siis ostan veel värvi >:D Võib-olla hakkan seejärel punaseks värvima. Siis olen täiesti tulekarva... Mmm... Tuli. Uvatha on tore väike karvapall. Ma ei suuda seda siiamaani uskuda, et ta disainis mulle riietuse. "kui su tegelane oleks mina, siis ma paneksin ühe ilusa hästilangeva ja laia dekolteega moonipunase kleidi, sinna peale musta(natuke tumepunase varjundiga) musta korseti ja... ja mustad saapad, ja keebi, millel on ilus hõbedane haak-kinnis." Ei, see on temast ikkagi nii lahe. Ma panen midagi sarnast ilmselt selga, ta andis mulle lihtsalt väga hea idee. Kunagi, kui mul raha ja riiet on, teen ka tema kostüümisoovituse teoks, sest larpe, kuhu sellise riietusega minna, leidub. Specially for Elesgal. Igatahes, Draakoni Südamel (makstud! Ha!) võite te mind ilmselt näha punases seelikus, siis peaks mul seljas olema mingi must põimikuga pluus ja selle peal teine, nööpidega ja pikema tagaosaga. Kirjelduse järgi ei tundu just väga ilus, aga ma näen selles hea välja. Keep tuleb ka peale, musta keepi otsin. Keegi laenata saab? Ilmselt ise ei jõua valmis õmmelda :/ Hoar minu meelest kunagi rääkis, et tal on must keep. *kiisusilmad* Draakoni Süda, Draakoni Süda

No comments: