11 February 2007

Liigagi varajane ärkamissurm

Kell oli 9.36 ja selgelt liiga vara, kui Goblin mulle teatavaks tegi, et tema ja Dani tahavad mind Viru keskusesse. Ma tahtsin tegelikult magada... Aga noh, ma läksin ikkagi, sest ma pole neid nii kaua näinud ja Danile tahtsin ka sünnipäevakingi ära anda. Nad istusid Rahva Raamatus ja Goblin luges jälle seda David Icke raamatut "Matrixi lapsed". Mul on see muide kodus olemas, seda on täitsa naljakas lugeda. Nagu Deira ütles: "Mingid hiigelkrokodillid valitsevad meie üle!" Icke teooria järgi oleksid sellised arvamused ainult kodeeritud mõtlemisega inimestelt vms, kes usuvad, et nad on ka 1337 aga tegelikult on reptiloidid kõige 1337-mad ja valitsevad meie üle. ^^ Pärast Rahva Raamatut suundusime Tiimarisse ja Goblinil ja Danil oli seal väga lõbus nende mõttetute vidinatega mängida. Palju lahedam oli neid pealt vaadata. Teine kord, kui šoppama lähen, võtan nemad kaks kaasa. Aa, ja Dani leidis Vahurile vägagi geniaalse kingituse ;) Millal Vahuri sünnipäev nüüd oligi...? Siis ostis Goblin endale roosa põrkepalli ja me läksime tänavale, Goblin jäi jälle pöörduste vahele kinni ja siis tuli Deira. Ta tahtis meid mingile tšakrate seminarile tassida, kuid Energias istudes tuli välja, et see maksab 100 krooni ja selle peale ütles Dani seda, mis meil kõigil mõttes oli: "Piss off!" Deira tahab San Fransiscosse minna, edu talle seal, ma usun, et ta saab seal õnnelikuks. Ma saan temaga jälle enam-vähem normaalselt vist suhelda, ta ei ole enam nii kinnine nagu varem. Või kui mulle ainult tundub, et ma temaga praegu normaalselt läbi saan, siis ikkagi, tore oli temaga jälle rääkida. Akira Yamaoka - Room of Angel Siis läks Deira oma seminarile, meie istusime veel tükk aega Energias ning Goblin ja Dani ei suutnud otsusele jõuda, kas peaks Tartusse tagasi minema või mitte. Lõpuks nad ikkagi läksid ja mina läksin koju. Fui, ma olen kassikarvu täis, poleks pidanud teda endale sülle laskma. Varsti tahan ma süüa ja siis hakkan koristama. Ja Hoarmurath tegeleb täna junnide korjamisega, õujee. :D

2 comments:

Deira said...

Sa oled tore nagu paljud teised inimesedki, aga ma lihtsalt ei jaksa kuigi palju suhelda praegu kellegagi. Palun vabandust. Asi pole selles, et sa mulle ei meeldiks või midagi. Varu mu jaoks natuke kannatust, ma pean koolist üle saama. :P

Melian said...

:)