9 February 2007

Mis ma siis vahepeal teinud olen? Laenutasin raamatukogust jaanuarikuu Stiina (jaa, selle piffiajakirja), "Ooperifantoomi" ja "Kaks armukest". Viimane on kohustuslik kirjandus, sealt jäi üks umbes 30-leheküljeline jutt lugeda. Kogumik nimelt. Ooperifantoom on poole peal ja ma kaifin seda raamatut nagu tõsiselt. Eriti ooperi kohti. Ma tahan seda muusikali ja filmi näha! *karjub*Kui keegi tahab mind millegi eest premeerida, näiteks sõbrapäeval, siis hästi armas kingitus oleks selle filmi näitamine. <3 Päriselt ka. Mul endal on väga crap arvuti (kusjuures, ta on tegelikult 15-aastane, sest restoration näitab juba 92 aasta 31. jaanuarist pärit faile O.O) ja ta jookseb pidevalt kokku ja heli pole (jah, ma otsustasin ikkagi ilma helita läbi elada) ning videosid vaadates jookseb kokku. Ühesõnaga, tore kaaslane. Aga isa ütles, et kui ma suudan normaalsete hinnetega lõpetada, saan ma VÕIB-OLLA läpaka. Sest läpakad on praegu odavad. Ma tahan endale head läpakat. *sai sõnumi* ... *naerukrambid* Joke on geniaalne, on küll. XD Aga kui juba jutt temale läks, siis minu detektiivitöö on vilja kandnud - esimese katsega leidsin selle neetud joonistaja üles. Pahaaimamatu Kadikas andis mulle kunstniku numbri ja tuli välja, et õige inimene, raip. Õnneks lubas Joke selle kunagi ära lõpetada, nii et Melian võib varsti paranoiadest üle saada ja oma blokki edasi joonistada. Huvitav, kas Joke on mingi hollandi nimi? Kõlab kuidagi hollandlikult. Või noh, ma ei tea ka. Pühapäeval saatsin ma kaks eksinud Jõgeva rollimängurit, Joke ja Kadika, trammi peale ning mu ema juhtus seda nägema, pärast kodus hakkas küsima, et mis imelike poistega ma ringi liigun (heei, Kadikas oli viimati veel naissoost minu meelest), ühel on emotukk ja teisel on pilves nägu peas... Ja Joke oli üsna imestunud, et mu ema teda tüdrukuks ei pidanud :P Miks kõik ütlevad, et mul lahe ema on? O_______o Ta ei ole lahe!!!11 Võtke end ometi kokku, ta ei ole üldse lahe ema. Danile on kink valmis, vaja ainult ära pakkida, kaart juurde joonistada ja valmis. Probleem Dani on peagi kõrvaldatud. Loodetavasti saan selle laupäevaks valmis, saab Kuribohile kaasa anda, aga ei, tegelikult mitte. Sünnipäevakinke ei anda teiste inimeste kaudu üle. See oleks äärmiselt nõme. Niisiis saab Dani oma kingi hiljem. Kolmapäeva õhtu saatsin mööda viltides. Mul oli vannitoas oma väike vilditöökoda ja mul on punast vilti. Ma teen sellest südamed, tikin südametele ühe pisikese punase täringu peale ja kingin neid rollimänguritele. Jup, nüüd te teate, mis te sõbrapäevaks saate. Niuks. Uvathale pole ikka jõudnud kinki kätte anda... Ilmselt saab ta siis sõbrapäeva- ja jõulukingi koos. Geez, ma ei näe teda ju praktiliselt üldse. O___o Stiina on piffiajakiri. Ma ei tea, miks ma seda lugesin. Aga seal oli Jaapani koolidest lahe artikkel ja Terry kirjutatud järjejutt. Ma ütlen, see väike Elesgali piiksu saab ühel päeval kuulsaks. Hakkaks jälle Stiinat ostma, saab ka end kurssi viia sellega, mida piffid teevad. Ja märtsikuu Stiinas on artikkel Elesgalist, lugege-ostke kindlasti, seal on suur pilt Curunirist (all hail Curunir!) ja veel mõndadest Elesgali kodanikest. Prestige'i ei jõudnudki kahjuks reedel vaatama, neljapäeval oli viimane seanss üldse. Whine. Aga mul on märtsi esimeseks nädalavahetuseks plaan, beware. >:)

5 comments:

Uvatha said...

Ma just mõtlesin ka sellele. Ega minagi pole sulle su jõulukingitust üle anda saanud...
Ma arvan, et ma pean lihtsalt postiga saatma võimidagi...

Melian said...

Ei! Ära saada postiga, mitte mingil juhul! Siis pole see üldse enam nii lahe. Päriselus on palju parem näha inimese emotsioone, kui ta kingituse kätte saab.
Kindlasti ei tohi sa seda postiga saata. Muidu ma lihtsalt ei ava seda. Ja hei, minu aadressi sa ka ei tea >:)

Aga ma tulen loodetavasti varsti Tartusse või siis hoopis sulle külla (märtsivaheaeg on kohe-kohe!).

Uvatha said...

Mwahahahahhaaa! Kas polnud mitte sina see, kelle blogis oli sinu aadress?*mingi teema oli postkaartidega*
Märtsivaheaeg... Nohjah. Eksnäis.

Erlessa said...

Lihtsalt infoks sulle, Mellu.

Odav läppar = mõttetu ja sitt läppar. Mida rohkem lisavarustust, seda nõrgem on põhivarustus. Ennem soovitan osta kasutatud läppari, aga hea läppari. Minu kaudu võid saada, ilmselt umbes 10k kanti hinnaga.

Melian said...

Üü, okei, ma kasutan sind kindlasti ära.