26 February 2007

Mulle meeldivad ka inimesed

"Inimene on mu lemmikloom." -Erlessa Hmm, et jah, keegi koduloomaks tahab hakata? Täna olen ma haige. Mul on üks mandel väga paistes, neelata on valus ja kurk on mingit imelikku värvi. Õnneks teeb Citrosept imesid ja 10 tilka apelsinimahlas tegid olemise pisutki paremaks. Ei ole enam sellist tunnet, et pool kurku on maha lastud või midagi. Ma mõtlesin täna hommikul mandlioperatsiooni peale. Pingviino jääbki ilmselt oma mandlijulladest ilma. Ma mäletan, et ükskord oli mul sõbranna Keidy, kellel lõigati ka mandlid ära (või olid need adenoidid?) ja siis ta ei tohtinud joosta ega mingit suuremat sportlikku tegevust teha. Pingust on kahju, ta on ju sporditšikk :/ Aga ma loodan siiski, et mu mandel suvatseb taanduda ja muutuda normaalseks, et ma temast ja ta kaaslasest ilma ei peaks jääma. Nad on tegelikult täitsa toredad seltsilised ja vist sõltub hääl ka neist või midagi. Ma ei ole täiesti kindel. Inimesed, milleks mul mandleid vaja on?

1 comment:

Uvatha said...

Inimesed, milleks mul mandleid vaja on?
Tead, mul tekkis umbes pooleteise nädala eest sama küsimus. Aga sellest, et need olid turses ja valusad ja VÄGA valusad. Aga ma sain sellest probleemist lahti. Mwahahaahahaa!