4 February 2007

Neegervõlurite triangel

Eilne päev oli tore ja tegemist täis. Ma magasin hästi kaua ja kuigi ma olin planeerinud kella 10-ks Azelori juurde minna, jõudsin ma sinna umbes poole 1-ks ja lõpetasin seal täringute värvimise. Ma tean, et väga mõttetu oli tema poole minna, aga mul oli igav üksinda. Elesgali koosolekule jäin pisut hiljaks, kuid ma sain vist enam-vähem kohe järgmise bussi peale, sest Naitsirk ütles, et nad ootasid mind ainult 5-8 minutit. Koosolekul tegime tarka nägu, olime ilusad ja worshippisime Riionit, sest ta andis meile küpsiseid. Terry ja Karya olid nii armsad. *meenutab heldimuspisaratega oma piiksuaegu* Vahepeal tuli teemaks ka see, et kas piiks on algaja rollimängur või sõltub see vanusest. Esimese variandi puhul peaks näiteks Riion piiks olema . Samas, kui see vanuse järgi võtta, siis oleksin mina piiks... Aga kes teab. Ma ei hakka ütlema, et ma mingi über-super-rollimängur oleksin, aga ma usun, et juba piisavalt mittepiiks. Mul on nii kahju rollimänguritest, kellele öeldakse piiks mõnitamisena kui täielik n00b, sest piiks ongi see, kes tahab kõike meeletult õppida. Kuulge, mõelge, Curunir oli ju ka kunagi piiks. Nüüd käib ta larpidel ainult mingi 2-3 asjaga. Well, Curu on lihtsalt lahe. Piiks peaks just olema selline armas hellitusnimi ja minu puhul seda alati hellitusnimena kasutatigi. See oli hästi tore ja armas. Me otsustasime DRD Elesgali esialgu külmutada, sest sellega pole tegelejat. Samuti müüsin end Hoarmurathi orjaks, me hakkame koos Koobast tegema ja mina olen tema lahe parem käsi. Saan asju üles kirjutada ja telefonikõnesid vastu võtta ja Hoari sekretäri mängida. This is gonna be fun. Kahjuks ei saanud ma koosolekul väga kaua olla, läksin poole viieks linna tagasi ja Azeloriga uisutama. Seekord kukkusin ma vist ainult 2-3 korda ja ainult üks kord täielikult. ^^ Aga sellest polnud midagi. Mihkel tuli ka vahepeal sinna ja ootas, kuni me lõpetame ja siis me läksime terminali ja sõitsime Viimsisse Vintsu juurde. Tema juures oli palju inimesi. Aga need olid lahedad inimesed. Rollimängijad ja karvikud on toredad. Imagot on ka vahva mängida. Ma mäletan, et seal oli juhtum "Kujutle, et Melian oleks mõni kirurgiline protseduur, siis milline neist" ja nagu, kõik valisid rindade suurendamise, fuck off, ma olen neerusiirdamine, mitte rindade suurendamine. Nojah, samas, ma olin mänguseltskonnas ainus naissoost isik. Ikkagi, see on diskrimineerimine. :P Eurovisiooni võitis Gerli. Fine with me. Siis me mängisime dragonit, aga seal vist ei toimunudki eriti midagi, vähemalt minu tegelasega küll mitte, sest ma olin nii unine ja ei jaksanud eriti mängida. Ma mäletan, et Sakura jäi ämblikuvõrkudesse kinni. Ja siis pani neegervõlur ta põlema. Sveni tegelane oli geniaalne. Magama läksime millalgi kell 4 öösel vist. Mina ei mäleta enam. Mäluaugud on toredad. Me ei joonud alkoholi. Täna päeval tulime nende Jõgeva tüüpidega koju. Jockel on lahedad juuksed. Yeah, just had to say it again. Kadikaga oli ka tore öösel koolidest ja larpist rääkida. Ma vaatan praegu Iidmaa pilte. Awwww. *Nostalgiapisar* Päriselt. Lähme Uvathale kevadvaheajal külla. Siis on hundul, mida oodata ja ta ootab iga järgmist päeva järjest suurema rõõmuga. Goblin, Dani ja muud asjad, te ju tulete?
Aa, ja pisike meenutus suvest:
Gala ja mina, pildistas Seebu. Melian oli sinine.

No comments: