15 February 2007

Sa oled nii vana

14. sai ka Druga räägitud. Dru ütles, et ma kirjutan pidevalt sellest, kuidas ma kellegagi väljas hängin, aga mitte sellest, kuidas mul läheb... Ja ma ei osanud talle muuga vastata, kui et blogi ei saagi kõigest kirjutada, mingi piir jookseb vahelt läbi. Sellepärast ma peangi lisaks blogile veel salablogi, arvutipäevikut ja pärispäevikut (kaustikus). Olenevalt sellest, milline lähemal on, sinna kirjutan. Kaustik saab väga kiiresti täis, seda täidan ma öösiti ja sinna kirjutan ma rohkem selliseid... tunnetevärke. A la et mis ma sellest inimesest arvan, kuidas see inimene võiks käituda ja mida see inimene võiks teha. Ja nii edasi. Sellest pole midagi, mida mina arvan, see lihtsalt on nii ja sisimas mõtlen ma palju rohkem, kui tundub. Enamus mu tuttavaid on öelnud, et mul on väga hea Sense Motive (D&D-st üks asi). Jap, ma tunnetan ära, mida te tahate ja üldjuhul ka seda, mida te minust arvate. Ma lihtsalt tean seda ja kui ma teile õige vastuse ütlen, saate te suht alati kergema vapustuse osaliseks. Omamoodi on see isegi hea. Annab võimaluse inimestega manipuleerimiseks. Aga eriti mulle ei meeldi teada, mida üks või teine isik minust mõtleb, seda just siis, kui vastus on negatiivne. Ma olen väga nõme olnud, seda küll ja mul ei ole absoluutselt mingit vabandust. Ma tean, et ma käin teile vahel pinda ja olen väga tüütu, jap, tean küll. Ma ei hakka isegi mingit haledat vabandust otsima, sest ma tean, et ma olen seda teinud, aga ma püüan end meeletult parandada ja paremaks muuta. Võib-olla saate te mu püüdlusest aru ja võib-olla ei saa. Kui saate, siis on kõik hästi - võite alati aidata ka, ma ootan ikka ja alati kriitikat, et ma end paremaks saaksin muuta. Igal alal. Iseloomu osas kõige rohkem. Öelge mulle otse ja ilustamata välja, ning kui te teete seda ausalt, siis austan ma teid kõvasti rohkem. Jaa, ma tunnistan - ma olen mõnikord egotsentriline mõrd, aga ma ei tee seda alati meelega ja mõnikord teen ma lihtsalt nalja. Minu tegelik isik on kuskil sügaval minu sees... Ma lihtsalt pean õppima teda rohkem näitama. Ma tõesti tahan. Ma solvun ka liiga kergesti paljude täiesti tühiste asjade peale. Sellest pole midagi. Ma pean õppima sellest üle saama. Ei tohi solvuda. Mõnikord tehakse ka nalja, nagu minagi, kui ma oma egotsentrilist mõrda teil näha lasen. Hmm, mulle meenus just, et Riion elab Mõrra tänaval. :P Aga mida siis veel? Hmm, mul läheb kuidagi väga enam-vähem, on asju, mis võiksid olemata olla ja on asju, mida võiks rohkem olla. Mul on praegu väga kahju sellest, et Kaisa haige on, kuid ta saab terveks. Ilma temata on koolis väga igav olla, kuid ma saan sellest kuidagi üle. Minus on ikkagi mingi iseseisvuspisik olemas ja ta suudab küll hakkama saada, kui vaja. Kuid ma tean, et mul hakkab paremini minema, kindlasti hakkab, seda on lausa tunda. Väikesed energialained käivad pidevalt üle ja muutuvad aina tihedamaks. Ja siis tuleb hetk, mil ma olen jälle täiesti õnnelik ja mõtlen, et maailm võiks just nüüd ära lõppeda ning kõik olekski läbi. Aga maailm läheb edasi, omade tõusude ja mõõnadega ning mina seilan sellel väikese laevukesenana, mis kasvab aina suuremaks ja lõpetab suure, kõhuka ja täismastis purjedega laevana (ma ei tunne eriti laevatüüpe, seega ma ei ütle, mis laevatüüp ma oleksin. Aga kindlasti väga ilus laev). Minu telefoni kalender näitab kuupäevi maksimaalselt kuni aastani 2079. See on nii kaugel... Aga lausa kohutav on vaadata kuupäevi, mis on märgitud inimeste sünnipäevadena - Vintsu 89, Dani 92, Poogen 94, David 89, Hoarmurath 89, Roger 88, Efka 92, Evendir 85, Kaisa 87, ema 119, Uvatha 87, Joke 88, Angelic 90, Goblin 89, Curunir 90, Deira 89, Melian 87, K2rts 93, Cliodna 86, Kadikas 90, Galatea 89, Azelor 89, Phox 87, Till 88, Naitsirk 89, Leiki 86, Tralayn 91... Ma ei kujuta enamusi neist vanaemade-vanaisadena ette. Kas teie kujutaksite ette halli habeme ja hallide lokkis juustega ja jalutuskepiga Goblinit, kes käib ringi, laptop kaelas ja laulab VG hümni oma vana, kähiseva ja murduva häälega?... Samas, milline vanaema ma ise oleks? Hea küsimus. Või siis, milline vanaema Erlessa oleks?

8 comments:

poogen said...

Pagan küll, kui su ema välja arvata, siis ma olen ju kõige vanem su nimekirjas:'(

aga tegelikult ei ole ma siis 94, hoopis kolmeteistkümnene:D

Melian said...

:D
9+4=13
1+3=4

Eriti ei muutu siin midagi :P Oled jah noor, Poogen XD

Ja noh, mis mina parata saan, et sa nii vana oled :P

Ashi said...

aww. ma tulen esmaspäeval kooli. : 3

saa ise ka terveks ikka.

Poogen said...

Ma pole kunagi vana, olen alati noor:D

Melian said...

ohyeah : D

David said...

haha, mina ja 89. veab kui ma üle 50gi elan. :D

Kaarel said...

parandus: Azelor 90

Melian said...

xD Okei, mida iganes, vanamehed.