24 February 2007

Tiibklaverid lendavad?

"Ma tunnen, et mul on tiivad! Ma olen tiibklaver!" -Sizzy See on Sizzy ja tema geniaalsus. :D Igatahes, ma olen haige vist. Mul on kurk valus, mis ei ole teps mitte hea asi, sest ma vihkan kurguvalusid ja igasuguseid haigusi. Samas on elus praegu nii ebakindel periood, et ilmselt on haigused hetkel normaalsed asjad... Kuigi nad võiksid tõesti olemata olla. Loodetavasti saan vähemalt nädalavahetusel ühe asja korda. Kui saan. See oleks lihtsalt ideaalne. Ei, ma siiski otsustasin, et veel ma pingest kokku ei kuku. Ma suudan veel. Natuke energiavarusid mul on. Ainult et ma tahaks rohkem oma asjadega tegeleda, kuid Ennus nõuab ülehomseks kirjandit ja järgmiseks esmaspäevaks novelli. Novelliga saan ehk veel kuidagi hakkama, aga kirjandit... Tõesti ei taha. Ma üritasin seda kirjutada, päriselt ka! Hetkel olen hakkama saanud ainult sissejuhatusega ja edasi mõte ei jookse. Teemad on ka sellised, millest kirjutada ei oska - "Lugeda või mitte lugeda?" (olen juba sarnast kirjutanud, kui proovisime 9. klassi lõpukirjandit kirjutada, siis valisin teemaks "Mind paelub kirjandus" (vms)), "Ainult südamega näeb hästi" (ma tõesti ei oskaks paarist lausest enamat kirja panna vist), "Suhelda on mõnus" (seda ma üritasin kirjutada. Sissejuhatuses rääkisin hikikomoridest ja inimestest, kes suhtlemist naudivad, kuid siis tuli kaabel. Tore), "Kogemustest õpitakse" (mina ei õpi), "Õnn" (wtf?), "Eesti tulevik" (seda soovitasid paljud võtta, kuid ma ei suuda veel nii laiaplaaniliselt mõelda ja kui ma praegu kirjutama hakkaksin, räägiks kirjand ilmselt sellest, et tulevikus vallutab Elesgal kogu Eesti ja me saame palju liikmeid, kes maksavad palju liikmemaksu) ning "Armastus ja sõprus" (öka). Niisiis, mul on probleem ja ma ei suuda kirjutada. *taob pead vastu lauda* Aga huvitav siiski, mis nägu kirjanduse õpetaja teeks, kui ma kirjutaksin Eesti tulevikust läbi Elesgali nägemuse? Kas see on lubatud? Kas see ei kaldu liiga teemast kõrvale? Ega see liiga utoopiliseks ei läheks? Samas, me oleme nii pädevad, et saaksime hakkama küll :D Ma hakkasin trummi jaoks raha koguma, kas te teate? Ma tahan endale midagi sellist, nagu Danil on. Paksu valge nahaga. Madala kumiseva kõlaga. Ja SUURT trummi. Kunagi võtan Dani ja Goblini kaasa, vean nad kuskile poodi, kus trumme müüakse, nendega on äärmiselt lõbus šopata. Tänane Elesgali koosolek oli tore. Brainstormi osa eriti. Ma lugesin Naitsirki ideid, naerda sai... :P "Dru suur varvas" oli üks, millele pilk pidama jäi. Ja Alleria, ma avaldan su suure saladuse - sa worshipid PR-i, sest me oleme aktiivsed ja meil on ideid, sest me teeme midagi! >:) Pärast koosolekut olime Allyga natuke IG, rääkisime mängust ja kunstigrupist. Siis olime Druga IG ja pärast seda mängisime Aliast. Mina ja Dru omasime. See oli leet. Sain koosolekuga juurde ka kaks uut orja, khm, see tähendab, kaks uut kunstigrupi liiget ja kaks worshipperit. Nad on hästi armsad. Ma kutsun neid piixudeks. Karya ja Terry, teie etteaste! Terry ütles, et ta jääb kuni Draakoni Südameni ja Karya lubas veel kauemaks jääda. Ning kunstigrupiga lubasid liituda Terry ja Dru. Terry joonistab väga hästi. Kui sa peaksid seda lugema, siis ära unusta seda pilti, kus mingi korseti ja kleidiga piff ning õnnetu näoga tüüp peal on. Ja mille peal on kiri "Kuhu meie kuulume?" vms. Skänni see sisse! Curunir soovib seda tungivalt. Mialee oli täna väga positiivne, see on alati hea. Ja Alias viis mu peavalu ära. Nii, nüüd üks Detrooni luuletus siia ja siis edasi kasshaldjate muinasjutte kirjutama. K2rts juba illustreeris ühte, minu meelest väga kena pilt tuli. Ma ei taha haige olla!!! Mere lummavates lainetes, vee sinavates laiustes, ookeanisügavustes, veepinna ümarustes, vana laevavraki sees, luitunud ahtri ees, mustavas suures vees, pimedas merevees.

No comments: