21 February 2007

Väsinud ja halvas tujus

Ma olen väsinud. Väsinud ja kuri. Mulle ei meeldi see, kui öeldakse, et kui sulle nii ei meeldi, nagu mina mõtlen, siis mine ära. Aga vahet pole. Ma saan kuidagi hakkama. Kuigi ma kukun ühel päeval pingest kokku, seda ma teile luban. Viimasel ajal on mul liiga palju tööd teha ja kõik loodavad minu peale... ma lihtsalt ei saa enam hakkama. Vähemalt sellega sain ma hakkama, et esitasin kirjanike töögrupi jaoks kasshaldjate muinasjuttudest esimese jutu ära, mille ma eile õhtul kirjutasin. Sellega on korras. Märtsikuus kirjutan järgmise jutu. Siis pean ma veel mingi imeliku ajavaruga valmis joonistama paar jumalat ning ühe kasshaldja ja ka kunstnike töögrupi jaoks on veebruarikuu tööd tehtud. Võib-olla mind premeeritakse selle töö eest kunagi, aga ma ei usu. 9 päeva veel. Homsest on 8. Täna maksan Elesgali ära.

1 comment:

Uvatha said...

Raisk, sa oled nagu mina!
(selline võrdlus, sest mina olen vanem. Muahahahahahaaa!)