24 May 2007

Bemar, raisk.

Tunnid on ametlikult 8A jaoks lõppenud... Kohe on ka kooliaasta läbi. =) Viimane tunde sisaldav koolipäev lõppes eile kokanduse tunniga, kus me keetsime väga maitsvat Tai kana-nuudlisuppe ja vorpisime valmis ilusad Iiri kohvi rullid. Mul on kahju teile teatada, et mu retsept ununes kooli, sest see oli tõepoolest ainus toit, mis meil selle õppeveerandi jooksul nii hästi on välja tulnud, et mitte keegi toitu üle ei jäta. Samuti oli tänane päev ka esimene kord, kui ma sõin spinatit (supisiseselt) ning seda tõeliselt nautisin. Kahju, et kokandus läbi sai... Poisid olid ka täna tunnis, me kasutasime neid kenasti ära (men are slaves!) ja tasuks said nad natuke toitu. Eks nad lootsid rohkem, aga paras neile. Pärast tunde tuli Kaisa korraks minu poole, võttis mu kallid mangad ja Final Fantasy ning lasi siis jalga. Ta ema helistas natukese aja pärast ja uuris, kus Kaisa on. Ma ei saa aru, miks ta mulle helistab O.o Ja minu ema ei hakka kunagi niimoodi paanitsema, kui ma natuke hiljem koju tulen. Geez. Neljapäevast Rakverresõitmist siiski kahjuks ei toimu, sest ma lugesin oma raha üle ja leidsin, et seda peab jätkuma nii kaheks eksamišokolaadiks, Prangli reisiks (selle raha võin ehk ka vanematelt saada), kinoskäimiseks, serverimaksuks ning Iidmaaks. Rakverre lähen lihtsalt kunagi hiljem ja häälega (anna andeks, Dani). Korsetti hankima. Kui keegi tahab kaasa tulla, andke teada. Olgugi, et ma tean, et te ei tule. Melian saab ise hakkama. Alo sõidab Leetu. Kahju, nüüd ei ole mul jälle tükk aega kellegi teise kui Binxiga rääkida. *judistab* Aga noh, alati on NWN ja animed... XD Köha on peaaegu üle minemas ja hääl enam-vähem tagasi. Ma kardan tema pärast tegelikult, sest ta läheb iga häälekaotusega järjest madalamaks. Väkk! Tuleb kõik uuesti otsast peale alustada. Okei, homme ma siis tuubin vene keelt ja olen niisama ilus. Ja eksamil võite mulle täitsa pöialt hoida. Ma alustan nii umbes täpselt 9.30. Aia. Serverimaks. *kirves* Ja Joket pole ka sajandeid msnis näinud. .__.' Miss him.

1 comment:

Alo said...

Alo naases!